Op 11 september overgestapt van dsl naar glasvezel, sindsdien geen televisiebeeld (maar wel internet), na veel bellen en storingsmonteur, nieuwe tv box, nog meer bellen, op 9 oktober eindelijk televisiebeeld vanaf kanaal 700!, de andere kanalen hebben geen beeld en geluid, de optie “begin gemist” werkt wel.
Zwart televisiebeeld tot kanaal 700.
Beste antwoord door mivado
Hi
Dat klopt inderdaad, je oude abonnement stond ook nog gekoppeld in Mijn Odido. Deze heb ik losgekoppeld, je dient je nieuwe abonnement nu te koppelen en klantvoordeel opnieuw aan te vragen. Het kan zijn dat je een foutmelding krijgt met “Te veel records gevonden”. Dit komt omdat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Als je deze foutmelding krijgt, kan ik dat voor je oplossen door een tijdelijk ander actief rekeningnummer te gebruiken voor je abonnement. Dan kun je de koppeling maken en het rekeningnummer weer veranderen in Mijn Odido. Kan je me laten weten of het gelukt is en of ik je verder nog ergens mee kan helpen?
Bedankt dat het eindelijk gelukt is, ik zou het wel netjes vinden als ik de afgelopen maand geen televisie abonnement zou moeten betalen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.