Skip to main content
Beantwoord

Haperende tv.

  • 24 augustus 2023
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Sinds een aantal dagen hebben we na 18.00 uur vele storingen bij het tv kijken, het beeld stopt om de haverklap waardoor een programma van 30 minuten nu bijna 1 uur duurt. Contact gehad met klantenservice, alle stappen doorlopen die geadviseerd worden, reset, stroom eraf enz enz. Dit helpt dus voor geen meter. Het probleem doet zich voor in geheel West-Brabant. Het probleem ligt bij T-Mobile en het is aan hun om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mocht dit niet gebeuren, overweeg ik om andere stappen te ondernemen, ik betaal tenslotte voor een goede internet en tv verbinding maar krijg die niet.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi @Loes1221, goed dat je een topic start! Ik kan op het e-mailadres waarmee je dit Community account hebt aangemaakt geen abonnement vinden, daarom ben ik benieuwd of het gaat om omgeving Roosendaal. De wegvallende verbinding is hier bekend, we werken ontzettend hard aan een oplossing. Zou je dit topic in de gaten willen houden? We houden je zo goed mogelijk op de hoogte!

@richardk0 Dat is niet de bedoeling! Is de app al eens volledig verwijderd? En hoe is jouw Apple TV of televisie verbonden met het internet? Ik ben benieuwd of je verschil merkt tussen een bekabelde of draadloze verbinding. Anders hoor ik graag:

  • Het model en serienummer van de AppleTV
  • Welke versie van de app gebruik je?
  • Om welke televisie (merk/model) gaat het?

Alvast bedankt!

Bekijk origineel

5 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 augustus 2023

wij hebben dit probleem ook. wij kijken via Apple TV met de app. alle zenders stoppen na een paar minuten met ‘fout opgetreden’. daarna gaat het vaak lang(er) goed.

NPO 1 en alleen die zender is een drama gisteren en vandaag: haperingen, geluid loopt ver voor.

op andere zenders geen problemen zoals dit laatste. wel dus regelmatig: fout opgetreden.

Netflix: geen probleem

Prime: geen probleem

Disney+: geen probleem

 

regio Haarlemmermeer.

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 augustus 2023

Wij hebben het probleem op alle zenders die wij kijken, geen betaalzenders.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • Antwoord
  • 25 augustus 2023

Hi @Loes1221, goed dat je een topic start! Ik kan op het e-mailadres waarmee je dit Community account hebt aangemaakt geen abonnement vinden, daarom ben ik benieuwd of het gaat om omgeving Roosendaal. De wegvallende verbinding is hier bekend, we werken ontzettend hard aan een oplossing. Zou je dit topic in de gaten willen houden? We houden je zo goed mogelijk op de hoogte!

@richardk0 Dat is niet de bedoeling! Is de app al eens volledig verwijderd? En hoe is jouw Apple TV of televisie verbonden met het internet? Ik ben benieuwd of je verschil merkt tussen een bekabelde of draadloze verbinding. Anders hoor ik graag:

  • Het model en serienummer van de AppleTV
  • Welke versie van de app gebruik je?
  • Om welke televisie (merk/model) gaat het?

Alvast bedankt!


  • 23 reacties
  • 25 augustus 2023

@Loes1221 @richardk0 

Zie hier. Dit probleem speelt nu al een week in een groot deel van het 4700 postcode gebied 

Media is niet beschikbaar

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 augustus 2023
MaRinusC schreef:

@Loes1221 @richardk0 

Zie hier. Dit probleem speelt nu al een week in een groot deel van het 4700 postcode gebied 

Media is niet beschikbaar

 

 

lijkt veel op het probleem dat ik ook ervaar, maar ik zit in 2152PA (Nieuw-Vennep).
 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen