Skip to main content
Beantwoord

LG tv app


Hallo allemaal, sinds kort gebruiken wij de T-mobile tv app voor onze LG tv en zijn er zeer tevreden mee, de app werkt goed en geeft goed beeld. Het enige probleem zit m in het schakelen naar een andere app, op het moment dat je weer terug wilt naar de T-mobile app reageert ie niet en moet je eerst de tv uit zetten en weer aan zetten, dan werkt de app wel maar je kunt niet schakelen tussen twee apps want dan reageert ie niet.

Wanneer gaan jullie dit oplossen? 

Beste antwoord door eric

Hoi @Andre639 ,

Deze app is nog een Bèta versie. Verbetering kun je dus verwachten,  maar daar is geen planning voor.

Bekijk origineel

22 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9285 reacties
  • Antwoord
  • 1 juli 2023

Hoi @Andre639 ,

Deze app is nog een Bèta versie. Verbetering kun je dus verwachten,  maar daar is geen planning voor.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 2 juli 2023

Hoi @Andre639, heel erg bedankt voor de feedback! Dit zullen wij zeker intern meenemen en wij zullen ons best doen om dit zo snel mogelijk te verbeteren. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana


  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 1 augustus 2023

Kan programma terugkijken met ondertiteling (doof/slechthorend)?.

Ik ben pas naar de t mobile winkel geweest om te kijken wat tv box kan met ondertiteling.

Live kan wel met ondertiteling maar terugkijken kijken niet zoals goede tijden en slechte tijden en ik weet alles van.

Lg tv kan dat wel?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 2 augustus 2023

Hey @Ikhebvraag, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit zou als het goed is wel moeten werken, mits het via het menu is ingesteld. Ga naar Instellingen → Audio en ondertiteling. Daar vind je alle opties voor de ondertiteling. Kan je mij een terugkoppeling geven hierover? 


  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 2 augustus 2023

Hoi @Tommie 

Ik heb nog geen thuis T-Mobile abonnement daarom informatie daarover.

 

Dus ik ben naar de T-Mobile winkel om kijken naar tv box.

En ondertiteling doet het wel via live kijken maar terugkijken niet.

Misschien LG tv doet het wel met terugkijken.

Heb je dat T-Mobile app via LG?

Vandaar voordat ik abonnement neem van T-Mobile.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 3 augustus 2023

H @Ikhebvraag, we hebben zeker een app voor LG tv's. Deze is echter nog wel in beta versie, in dit topic lees je daar alles over!  

 

Media is niet beschikbaar

 


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 9 september 2023

Hallo,
 

Kan het oude topic niet (meer) vinden maar hier nog steeds zwarte balken links er rechts in beeld bij de LG tv app. Tv speciaal aangeschaft om via de tv app kijken. Maanden geleden werd er vermeld dat er wat aan gedaan zou worden maar nog steeds verbetering. Echt slecht! Waarom überhaupt tv aanbieden terwijl je nog een bèta app hebt en na een maanden nog steeds geen verbetering brengt. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 11 september 2023

Hey @RobertSmit78, dit zou opgelost moeten zijn. Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? Werkt dit niet, wil je dan een foto hier met ons delen? Dan kan ik het voor je doorzetten! Alvast bedankt. 


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 11 september 2023

Alstublieft en het beeld schokt ook nog


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 11 september 2023

Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen verbetering...


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 11 september 2023

Hey @RobertSmit78, ik heb dit kunnen navragen bij het TV-team. Dit wordt opgelost zodra Odido TV beschikbaar is in de store!


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 11 september 2023

Bedankt Tommie. Weet je ook wanneer dat gaat gebeuren? (Ik wacht er al een tijdje op)


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 11 september 2023

Hey @RobertSmit78, een vaste datum hebben we nog niet. Het wachten is op goedkeuring van de leverancier. Zodra dit akkoord is zullen we het gaan aankondigen! 


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 23 september 2023

Ik heb ook de LG app, en er zijn een aantal dingen die beter kunnen die ik wil vermelden. 

  • de roze kleur is onduidelijk wanneer je een vlak selecteert, bijvoorbeeld bij opname-planning zie je niet goed welke instelling je geselecteerd hebt.
  • Vooruitspoelen; prettiger is om te “jumpen”, bijvoorbeeld 30sec vooruit, en 10sec bij terugspoelen. Ingedrukt houden van de toets op je afstandsbediening gaat dan veel sneller.
  • Als je tv-kijkt hebben niet alle kleurtoetsen op de afstandsbediening een functie. Volgens mij is de gele toets ongebruikt, het zou slim zijn deze te ‘binden’ aan de tv-gids zodat je daar snel naar kan schakelen.

  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 27 november 2023

En we zijn alweer 2maanden verder!! 
En er is nog helemaal niks veranderd!!
En ik zeg mijn abonnement direct op nadat mijn contract afloopt. 

Adverteren met iets wat je niet kunt aanbieden. Dit is gewoon Slecht! 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 28 november 2023

Hey @RobertSmit78, we wachten nog steeds op goedkeuring van de leverancier. We zijn hier ontzettend druk mee bezig! We houden je in dit topic op de hoogte:  

 

 


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 28 november 2023

Bijzonder


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 30 november 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @RobertSmit78, we wachten nog steeds op goedkeuring van de leverancier. We zijn hier ontzettend druk mee bezig! We houden je in dit topic op de hoogte:  

 

 

Met alle respect, maar “op de hoogte” word je niet gehouden. Er wordt alleen gezegd dat jullie er mee bezig zijn, that's it. Verklaar op z’n minst even wát het probleem is..


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 1 december 2023

Hey @internettert91, zodra we een nieuwe update hier over hebben zullen we het daar delen. 


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 1 december 2023

Deze standaard politieke correcte antwoorden helpen niet. 


Forum|alt.badge.img
  • is een King Poster
  • 54 reacties
  • 24 januari 2024

Vandaag odido aangesloten. App is blijkbaar nog steeds tmobile. Een beetje zelf respecterend bedrijf zorgt voor de naamwijziging data alle apps de juiste naam hebben. En stelt ze op de dag beschikbaar. Als ik zo terug lees wordt er sinds de wijziging gewacht op goedkeuring van lg. Ruikt er meer naar dat odido zijn klanten niet serieus neemt. Omdat ik het tv product op zijn politiek gezegd onder de maat vind, heb ik een herroeping gedaan het abo. Ik betaal wel iets meer bij KPN. 5 jaar geleden zat ik hier ook. En sindsdien is er niets veranderd aan het tv product. 


  • is een Top Poster
  • 21 reacties
  • 24 januari 2024

Verstandig Martva! Want je zegt vanaf de wijziging? Al bijna een jaar! Maar Ik heb mij hier al te veel druk om gemaakt. Ik vertrek ook zodra mijn abonnement is afgelopen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen