Programma opnemen in de vernieuwde T-Mobile tv wordt wel gedaan, echter als ik de opname wil bekijken dan krijg ik een haperend beeld. Heel kort, slechts 2 of 3 seconde, tv-beeld en dan gedurende een paar secondes een beeld vol "sneeuw” en het geluid is evenredig wel en niet te horen.
Ik kan dus niets zien van de opname en terug gaan naar tv kijken lukt ook niet want de haperende beelden blijven doorgaan. Van zender wisselen geeft ook geen ander resultaat.
Om weer wel tv te kunnen kijken is het enige wat helpt zowel de router als ook de tv box van de netstroom afhalen en na enige tijd weer erop aan te sluiten.
Ik ben gaan bellen en heb aangegeven dat ik een nog goed werkende ‘gewoon’ tv toestel heb, dus geen smart tv. Dat moest geen probleem zijn. Op advies van de klantenservice heb ik de HDMI kabel achter in de tv in een andere poort gestoken en de Ethernetkabel in de andere Lan poort gestoken. Dit gaf geen ander resultaat.
Conclusie: mijn tv box moest worden omgeruild. Dit is ook nog even bij de technische afdeling nagevraagd, ref.nr.63950468.
Gisteravond (=9 dagen later, eindelijk) de nieuwe tv box ontvangen. Resultaat…. helaas terug kijken of opnames bekijken lukt niet. Ik heb wederom een haperend beeld.
Waar ligt dit aan?