Skip to main content
Beantwoord

Pincode invoeren lukt niet


Goedemiddag,

Ik heb (helaas) onze Samsung smart TV, (QN95-55 en nog heel veel getallen) een reset moeten geven.

Maar, nu kan ik in de T-Mobile TV app de pincode niet ingeven. TV klantnummer, dat gaat prima maar zodra ik in het vakje terecht kom om de pincode in te geven, dan krijg ik het balke te zien met de te kiezen getallen alleen krijg ik niets ingevoerd. Hulp gevraagd, wat doe ik verkeerd?

 

Ik heb na reset de app opnieuw geladen en na verschillende pogingen de app verwijderd en weer opnieuw geladen maar resultaat blijft gelijk, pincode laat zich niet invullen.

Beste antwoord door Fam-deJonge

Met de Samsung smart remote (aluminium, klein ding) kun je een toetsje linksboven gebruiken (toetsje met rood, blauw, geel, groen balletjes). Druk die in en dan krijg je cijfers in het beeld, selecteer de gewenste en daarna een stapje omhoog om te bevestigen. De ‘fout’ die ik maakte, als ik in de T Mobile tv app bij de invoer van de codes was ( tv klantnummer) , dan drukte ik de selecttoets in op de remote ( die ronde toets), dan zag ik ook getallen maar kon die eigenlijk niet bevestigen, anders dan terug gaan met de return toets. Dan heb je wel het klantnummer ingevoerd naar niet bevestigd,  dus daarom ook niet de mogelijkheid om de pin in te voeren.

 

Dat was het probleem, gebruik daarom de toets linksboven op de remote om de getallen in te voeren. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben met mijn uitleg, we zijn nu niet thuis, hebben de remote niet bij ons.

 

Mvg, John

Bekijk origineel

8 reacties

  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 juni 2023

Found it !!!!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 juni 2023

Hoi ,

hoe heeft u dit opgelost ik zit met hetzelfde probleem 

groet Niek 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 12 juni 2023

Met de Samsung smart remote (aluminium, klein ding) kun je een toetsje linksboven gebruiken (toetsje met rood, blauw, geel, groen balletjes). Druk die in en dan krijg je cijfers in het beeld, selecteer de gewenste en daarna een stapje omhoog om te bevestigen. De ‘fout’ die ik maakte, als ik in de T Mobile tv app bij de invoer van de codes was ( tv klantnummer) , dan drukte ik de selecttoets in op de remote ( die ronde toets), dan zag ik ook getallen maar kon die eigenlijk niet bevestigen, anders dan terug gaan met de return toets. Dan heb je wel het klantnummer ingevoerd naar niet bevestigd,  dus daarom ook niet de mogelijkheid om de pin in te voeren.

 

Dat was het probleem, gebruik daarom de toets linksboven op de remote om de getallen in te voeren. Ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben met mijn uitleg, we zijn nu niet thuis, hebben de remote niet bij ons.

 

Mvg, John


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 juni 2023

Dankjewel John! Gelukt!

super

groet Niek


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 juni 2023

Alsjeblieft en graag gedaan.

Groeten,

John

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 juli 2023

Ik heb precies hetzelfde probleem. Tv liep vast en moet nu de code invoeren. Maar mijn '123'-knop (met de gekleurde balletjes) doet ook niks... Ik kan dus ook enkel het klantnummer invoeren maar niet de pincode. Heeft iemand nog een andere oplossing. Heel irritant dit (zat gewoon TV te kijken)


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 augustus 2023

Download even tijdelijk de Samsung Remote App op je telefoon, ff connecten met je Samsung TV (op zelfde wifi netwerk zitten) en dan kun je de pincode wel invoeren via de App


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 april 2024

Gelukt ,gelukkig dat iemand het heeft uitgelegd was de hele dag bezig👍


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen