Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile TV app voor LG


De app verschijnt niet als bron voor Home Assistant, waar andere apps (o.a. Netflix, NPO, Amazon Prime etc) dat wel doen.

Best jammer, want dat zou het mogelijk maken om bij inschakelen van de TV direct de T-Mobile TV app te starten. 

Wordt verwacht dat dit in een volgende update wel gaat werken?

Daarnaast, app werkt eerste keer prima, maar na starten van Netflix met de remote kun je met de remote niet meer de T-Mobile app starten. TV uit en weer aan is dan noodzakelijk. Zou fijn zijn als dit in en komende update wordt gefixt.

Beste antwoord door Ronald Ruijs

Dank, voor de reactie. Puntje 1 (T-Mobile niet te zien als bron in HA) is opgelost, was kwestie van integratie opnieuw laden.

Puntje 2 (T-Mobile TV start niet meer na kiezen van een andere app indien T-Mobile daarvoor ook al gestart was) is eenvoudig te reproduceren, ik hoop op een oplossing in een volgende release.

Bekijk origineel

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Ronald Ruijs, dankjewel voor het delen. Ik ga dit checken met het TV team en deel je ervaring sowieso. Mocht ik nog een update hebben, deel ik deze gelijk met jou. Super bedankt!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 21 mei 2023

Dank, voor de reactie. Puntje 1 (T-Mobile niet te zien als bron in HA) is opgelost, was kwestie van integratie opnieuw laden.

Puntje 2 (T-Mobile TV start niet meer na kiezen van een andere app indien T-Mobile daarvoor ook al gestart was) is eenvoudig te reproduceren, ik hoop op een oplossing in een volgende release.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen