Goedemorgen, ik heb al vaak gebeld en t-mobile heeft al monteurs langs gestuurd maar…nog steeds kan ik via mijn computer opnames ouder dan 7 dagen of niet ophalen of ze stoppen na een minuut of 5. We weten inmiddels dat het niet aan de WiFi ligt en ook niet aan de service van kpn. Ik heb ook m’n computer laten nakijken. Speedtesten gedaan..enzo. Nu lijkt het me een goed plan wanneer er op jullie platform, cloud of zo eens grondig gekeken wordt. Ik betaal voor download 100 mbps maar het blijkt normaal te zijn dat ik slechts 64 haal. Ik vraag me toch af of dat voldoende is voor kijken via WiFi op je computer.
Opnames vanuit cloud ouder dan n week niet af te spelen
Beste antwoord door Ruttens
Goedemorgen Tommie,
Ik ben bang dat het, ondanks jullie echt goede inzet, een never ending story gaat worden. Eerst een update naar vandaag:
- de cloudopnames kan in inmiddels (vanochtend gecheckt) weer ophalen op de iPad;
- de cloudopnames kan ik NIET ophalen op mijn MacBook Air;
- besturingssysteem MacBook Air is MacOsventura 13.4;
- besturingssysteem iPad is ipadOs 16.5;
- op mijn bekabelde tv doet alles het nog goed;
- in het recente verleden heb ik met je collega’s al alles geprobeerd, andere browsers, MHz 5 en 4 aangemaakt zodat ik kon wisselen, mijn computer is ook al naar de winkel geweest voor een check up, ik heb 3 monteurs hier gehad (incl een monteur van KPN).
Er is gewoon iets wat niet werkt. Ik start mijn apparaten opnieuw op, check of er geen updates van het systeem in de weg zitten en zo nu en dan start ik mijn modem opnieuw op. Dat laatste was volgens de laatste monteur overigens niet nodig. iedereen vertelt me dat de wifi prima werkt maar desondanks krijg ik niet altijd dezelfde download snelheid bij testen. Nu net heb ik een super goed testresultaat gemeten terwijl gister dus niet.

Dat ophalen van de cloud, soms enkel bij opnames van 7 dagen en langer oud, is al heel lang een probleem. Ik heb nu een beetje mijn hoop gevestigd op de glasvezel die hopelijk binnenkort gelegd gaat worden. Nogmaals ik meld dit gewoon en ik weet dat jullie je uiterste best doen en hebben gedaan. Ik zou enkel zo graag willen dat ik weet waarom dit gebeurt? Dan kan ik er iets aan doen namelijk.
Ik zal vandaag nogmaals naar de winkel gaan en daar nogmaals vragen wat hun ideeën zijn.
Met vriendelijke groet,
Ruttens
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.