Vandaag heb ik de update naar het nieuwe T-Mobile TV gekregen. Echter, ik kan momenteel niet inloggen met mijn inloggegevens. (TV-klantnummer en/of TV-pincode) Ik heb deze gegevens opgezocht in mijn T-Mobile Thuis account. Ik heb de gegevens meerdere malen ingevoerd en gecontroleerd op fouten. Ik heb de TV anywhere app gedownload om deze inloggegevens te testen en kon daar direct op inloggen zonder problemen. Dus ik heb geen idee wat er mis is. Iemand dit ook gehad en dit kunnen oplossen?
- Home
- Community overzicht
- Internet en TV
- TV
- TV-klantnummer of TV-pincode is onjuist na update naar het nieuwe T-Mobile TV
TV-klantnummer of TV-pincode is onjuist na update naar het nieuwe T-Mobile TV
- 16 mei 2023
- 25 reacties
- 1059 Bekeken
25 reacties
- is een Top Poster
- 8 reacties
- 16 mei 2023
Entone Kamai box (zwart, vierkant, ca. 10x10 cm)? Dan loop je waarschijnlijk tegen hetzelfde probleem aan als ik had met mijn box (https://community.t-mobile.nl/topic/show?tid=351771&fid=493). Dit moest uiteindelijk opgelost worden door de klantenservice.
- heeft eerste post geplaatst
- 2 reacties
- 16 mei 2023
Ik heb hetzelfde probleem na een update vandaag. En inderdaad met een entone box.
- Auteur
- heeft eerste post geplaatst
- 2 reacties
- 16 mei 2023
Entone Kamai box (zwart, vierkant, ca. 10x10 cm)? Dan loop je waarschijnlijk tegen hetzelfde probleem aan als ik had met mijn box (https://community.t-mobile.nl/topic/show?tid=351771&fid=493). Dit moest uiteindelijk opgelost worden door de klantenservice.
Bedankt voor je reactie. Ik heb een andere box, namelijk de Entone amulet model 515b. Echter, het kan natuurlijk wel een zelfde soort probleem zijn. Voor nu maar even kijken of ik via de chromecast nog op mijn tv kan kijken.
- Moderator | Internet + TV
- 1582 reacties
- 17 mei 2023
Hi
- Auteur
- heeft eerste post geplaatst
- 2 reacties
- 18 mei 2023
Hi
Hallo Nora, de problemen blijven aanhouden. Krijg nog steeds de foutmelding “De TV-klantnummer of TV-pincode is onjuist.” En we zijn ondertussen ruim 24 uur verder sinds de update.
- Moderator | Internet + TV
- 2590 reacties
- 19 mei 2023
Hi
In de tussentijd kunnen jullie gebruik maken van de TV Anywhere app. Dank voor het geduld!
- is een nieuwe Poster
- 4 reacties
- 16 juni 2023
Ik heb na de update hetzelfde probleem op mijn 2e box. Vandaag over gebeld en ze hebben de modem opnieuw gereset. Het probleem is nog niet opgelost! Krijg nog steeds de melding dat het klantnr en/of de pincode onjuist is. Willen jullie dit weer oppakken?
- Moderator | Internet + TV
- 1892 reacties
- 17 juni 2023
Als ook dit niet werkt, dan kun je hiervoor het beste de TV Box een factory reset geven. Als je dan opnieuw inlogt met jouw tv-gegevens zoals deze in My T-Mobile staan, moet het lukken. Let er hierbij wel op dat als het gaat om de TV Box met harddisk recorder dat je de gemaakte opnames kwijt bent.
- is een nieuwe Poster
- 4 reacties
- 17 juni 2023
Goedemorgen, ik heb een 2e tv box zonder harddisc. Ik heb al het bovenstaande al geprobeerd, maar hij blijft de melding geven dat het klantnr en pincode onjuist zijn
- Moderator | Internet + TV
- 1892 reacties
- 17 juni 2023
Laat je mij weten wat ik voor je kan doen?
- is een nieuwe Poster
- 4 reacties
- 17 juni 2023
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik hoop dat een nieuwe box proberen een oplossing kan zijn. Kan je die dan naar mij toesturen?
Naar welk adres kan ik de oude tv box naar toe sturen?
- Moderator | Internet + TV
- 1892 reacties
- 17 juni 2023
- is een nieuwe Poster
- 4 reacties
- Antwoord
- 20 juni 2023
Goedemiddag, heb vandaag de nieuwe tv box ontvangen en geïnstalleerd. De tv box werkt gelukkig en kan weer tv kijken. Thanks voor oplossing!
- is een Top Poster
- 6 reacties
- 28 juni 2023
Hi
Hallo Nora, de problemen blijven aanhouden. Krijg nog steeds de foutmelding “De TV-klantnummer of TV-pincode is onjuist.” En we zijn ondertussen ruim 24 uur verder sinds de update.
Hallo, ik ben sinds maandag klant, en ondervind hetzelfde probleem. Kan op de laptop prima kijken, maar via TV App krijg ik dezelfde melding als hierboven….’bug’ is er blijkbaar nog altijd?
- Moderator | Internet + TV
- 13340 reacties
- 28 juni 2023
Hi
Ik heb dit niet eerder gehoord met de TV App, alleen met de TV Boxen. Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een ticket is aangemaakt. Heb je toevallig al geprobeerd om je pincode te veranderen? Werkt dit niet, dan wordt er contact met je opgenomen als het ticket behandeld is!
- is een Top Poster
- 6 reacties
- 28 juni 2023
Hi
Ik heb dit niet eerder gehoord met de TV App, alleen met de TV Boxen. Ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een ticket is aangemaakt. Heb je toevallig al geprobeerd om je pincode te veranderen? Werkt dit niet, dan wordt er contact met je opgenomen als het ticket behandeld is!
Hi
- is een Top Poster
- 5 reacties
- 28 juni 2023
Beste allemaal, ik weet dat het voor jullie heel vervelend is, maar voor mij toch een bevestiging dat hetzelfde probleem niet alleen bij mij aan de gang is. In een van de reacties vanuit T-Mobile lees ik dat het issue normaliter binnen 24 uur zichzelf zou moeten oplossen. Nou, wij zijn al ruim(!) twee maanden met dit probleem aan de gang. Ondertussen heb ik al zo ontzettend veel telefonisch contact gehad met de Klantenservice en geen van de keren heeft dit mij een oplossing geboden. Wel moet ik zeggen dat ik vanmiddag én vanavond een zekere Raza heb gesproken en tot dusver is het contact met hem uitstekend, maar zijn er nog geen oplossingen gekomen. Wel word ik binnen drie werkdagen benaderd door een Technische Dienst die de mogelijkheden met me gaat bespreken. Kleine sidenote: wij zitten momenteel in een transitie van de traditionele aansluiting naar glasvezel. Ik dacht dus eerst dat daar het issue lag, maar dat klopt dus niet, aangezien een zekere verdeelkast in onze buurt nog niet eens is opgezet. De kabel ligt al wel door de wijk, evenals dat de glasvezelkabel tot in ons huis is doorgetrokken. Enfin, wij hebben op dit moment dus al een geruime twee maanden geen televisie meer in onze woonkamer. Beneden hebben we een Entone-ontvanger met een HD-recorder. Die werkt dus niet meer. Voor die tijd hebben we met dezelfde TV-box nooit problemen gehad. Sinds de update is dit probleem naar voren gekomen. We hebben al zo vaak geprobeerd het klantnummer en de pincode in te vullen, maar alle acties ten spijt; inloggen ho-maar. Zo langzamerhand zijn we er echt wel een beetje klaar mee. We zijn al jaren klant bij T-Mobile en altijd zonder enige problemen. Maar wat de afgelopen tijd gebeurd, slaat echt alles; telkens andere info krijgen waarom we geen TV kunnen ontvangen. Of de afspraak krijgen dat je wordt teruggebeld, maar vervolgens niet gedaan wordt. En oh ja, of wij voor de periode totdat we echt over kunnen naar glasvezel, wij wel willen streamen vanuit de app naar de TV. Voor een paar dagen of een week prima, maar vanmiddag kreeg ik te horen dat de verdeelkast pas ergens in november/december ‘23 gereedkomt, en daarna moet er nog een installateur komen die alles verder in huis klaarmaakt met de apparatuur. Iets waar wij echt niet blij van worden. Ik lees hier een aantal reacties vanuit T-Mobile dat er een andere TV-ontvanger (mét HD-recorder) opgestuurd kan worden. Waarom kan of kon dat niet bij ons? Waarom heb ik zo ontzettend veel telefoontjes moeten plegen en waarom werd ik telkens van het kastje naar de muur gestuurd? Ik baal echt als een stekker. Ik verwacht nu eigenlijk wel een gedegen en effectieve oplossing. Ik betaal niet meer dan €80,- per maand om op deze wijze behandeld te worden, lijkt mij. Graag reactie.
- Moderator | Internet + TV
- 13340 reacties
- 29 juni 2023
Hi
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het is niet mogelijk om een TV Box op te sturen met harddiskrecorder. Als we de TV Box vervangen doen we dat voor de Amino Aria 610, hiermee zullen de problemen hoogwaarschijnlijk opgelost zijn. Dit kan echter pas als de migratie voltooid is. Is er al een factory reset uitgevoerd door de klantenservice?
- is een Top Poster
- 5 reacties
- 29 juni 2023
Hi
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het is niet mogelijk om een TV Box op te sturen met harddiskrecorder. Als we de TV Box vervangen doen we dat voor de Amino Aria 610, hiermee zullen de problemen hoogwaarschijnlijk opgelost zijn. Dit kan echter pas als de migratie voltooid is. Is er al een factory reset uitgevoerd door de klantenservice?
Dag Tommy. Er is geen factory reset uitgevoerd door de klantenservice. Daarbij heeft jullie collega Raza mij gisteren laten weten dat de Technische Dienst binnenkort contact met me gaat zoeken. De reden dat ik toch gisteravond een bericht heb uitgedaan, ligt hem in het feit dat mij heel veel toezeggingen zijn gedaan, maar geen van deze zijn nagekomen. Ik hoop natuurlijk wel dat Raza dit wel doet. Waar het mij om gaat is dat we weer van de televisie gebruik kunnen maken. Wij nemen een flink groot pakket af (eigenlijk bijna alle zenderpakketten), maar we kunnen er al ruim twee maanden geen gebruik meer van maken op de reguliere wijze. Dat stoort. Mijn vraag is nu wel of deze nieuwe TV-box -waar jij het over hebt- in de buurt komt van de opties die onze huidige nu heeft. Ik bedoel, wij betalen daar wel voor. En wat bedoel je met “als de migratie voltooid is”? Betekent dat dat wij tot het einde van het jaar zonder zitten, omdat dan hoogstwaarschijnlijk die verdeelkast is geïnstalleerd in onze buurt? Waarom krijgen jullie het niet voor elkaar dat we tot die periode gewoon TV kunnen kijken? Ik hoor graag van je.
- Moderator | Internet + TV
- 13340 reacties
- 30 juni 2023
Je bent nu in bezit van beide TV Boxen, ik zou dan de TV Box voor je omruilen naar de Amino Aria 610. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis.
- is een Top Poster
- 5 reacties
- 30 juni 2023
Je bent nu in bezit van beide TV Boxen, ik zou dan de TV Box voor je omruilen naar de Amino Aria 610. Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | T-Mobile Thuis.
Hoi Tommie. Bedankt voor je berichtje. Eerlijk gezegd word ik hier wel blij van. Eindelijk actie in de tent. Zou je de verouderde box dan voor ons willen vervangen door de Amino? Dan sluit ik deze thuis aan en kunnen we weer TV kijken. Ook ik wacht dan in de tussentijd de reactie van de techneuten af. Hoor graag van je.
- Moderator | Internet + TV
- 13340 reacties
- 30 juni 2023
Als je overgezet bent naar glasvezel en je wilt als nog de nieuwe TV Box, trek dan aan de bel, dan regel ik het meteen voor je!
- is een Top Poster
- 5 reacties
- 30 juni 2023
Als je overgezet bent naar glasvezel en je wilt als nog de nieuwe TV Box, trek dan aan de bel, dan regel ik het meteen voor je!
Maar dat betekent dus dat we tot einde jaar zonder reguliere TV zitten en alleen maar kunnen streamen? Ik vind het een heel gek verhaal. Waarom doet het normale TV-kastje (dus niet de Entone) het dan wel? Dan heeft het toch niets met die migratie te maken? Ik merk wel weer dat ik niet verder kom bij jullie. Ik vertik het om tot einde jaar geen gebruik te kunnen maken van de pakketten waarvoor ik betaal. Ik ga natuurlijk niet de volle mep betalen, terwijl ik er niet volledig gebruik van kan maken. Dat moet je me niet kwalijk nemen. Ik vind dit echt een kwalijke gang van zaken en ik vind dat jullie er veel te makkelijk mee omgaan. Ik ga niet akkoord met louter en alleen streamen vanuit de app. Daar betaal ik niet ruim €80,- per maand voor. Ik verwacht een degelijke oplossing.
- is een Top Poster
- 5 reacties
- 30 juni 2023
Als je overgezet bent naar glasvezel en je wilt als nog de nieuwe TV Box, trek dan aan de bel, dan regel ik het meteen voor je!
Maar dat betekent dus dat we tot einde jaar zonder reguliere TV zitten en alleen maar kunnen streamen? Ik vind het een heel gek verhaal. Waarom doet het normale TV-kastje (dus niet de Entone) het dan wel? Dan heeft het toch niets met die migratie te maken? Ik merk wel weer dat ik niet verder kom bij jullie. Ik vertik het om tot einde jaar geen gebruik te kunnen maken van de pakketten waarvoor ik betaal. Ik ga natuurlijk niet de volle mep betalen, terwijl ik er niet volledig gebruik van kan maken. Dat moet je me niet kwalijk nemen. Ik vind dit echt een kwalijke gang van zaken en ik vind dat jullie er veel te makkelijk mee omgaan. Ik ga niet akkoord met louter en alleen streamen vanuit de app. Daar betaal ik niet ruim €80,- per maand voor. Ik verwacht een degelijke oplossing. Daarbij wacht ik al mee dan twee maanden op een oplossing en het enige wat ik tot nu toe krijg is een kluitje in het riet. Ik ben dit hele gedoe echt zat.
- Oud Moderator
- 3618 reacties
- 1 juli 2023
Hoi
Al in al verwacht ik dat wij dit in de komende werkdagen voor je op kunnen lossen, hier gaan wij ons hard voor inzetten!
Reageer
Gerelateerde onderwerpen
Data sim only with 4G modemicon
Diensten en services20GB per day on 4G LTE - best option with T Mobile?icon
Abonnementen en PrepaidSomethis if not right with my switch to XGS-PONicon
ThuisnetwerkNo internet connection after installation and poor customer serviceicon
Van bestelling tot installatieData Sim Only gebruiken met Port forwardingenicon
4G voor Thuis
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
OKDit bestand kan niet worden gedownload
Sorry, onze virusscanner heeft bepaald dat dit bestand niet veilig is om te downloaden.
OKCookiebeleid
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
Cookie instellingen
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.