Skip to main content
Beantwoord

TV box loopt voortdurend vast


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds de update lopen beide Entone boxen voortdurend vast. Soms gaat het een half uur goed, waarna het soms wel vier tot zes keer achter elkaar misgaat. Steeds weer komt de melding 'er iets mis gegaan, druk op ok'. Reset van boxen en modem verandert niets. Overigens loopt de box in de woonkamer vaker en sneller vast dan de box in de slaapkamer.

Hebben jullie tips of een oplossing voor dit probleem?

Beste antwoord door Appie2000

Tommie van Odido schreef:

Hi @Appie2000, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad bekend bij ons, dat sommige Kamai's na de update een foutmelding geven. Ik heb daarom besloten om je twee nieuwe TV Boxen op te sturen. Je ontvangt hier nog een bericht van. Ook is de zending te volgen in My T-Mobile!

 

@Joriekelasonder het zelfde geldt jou! De oude TV Boxen kunnen jullie inleveren bij een inzamelpunt, deze hoeven wij niet terug.

 

Top, dankjewel. Ze zijn inmiddels ook al binnen. Alles werkt weer perfect.

Bekijk origineel

136 reacties

Hier precies hetzelfde probleem… en lijkt ook wel dat hij steeds vaker gaat vastlopen…


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 12 mei 2023

Hi @Appie2000, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad bekend bij ons, dat sommige Kamai's na de update een foutmelding geven. Ik heb daarom besloten om je twee nieuwe TV Boxen op te sturen. Je ontvangt hier nog een bericht van. Ook is de zending te volgen in My T-Mobile!

 

@Joriekelasonder het zelfde geldt jou! De oude TV Boxen kunnen jullie inleveren bij een inzamelpunt, deze hoeven wij niet terug.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 17 mei 2023
Tommie van Odido schreef:

Hi @Appie2000, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad bekend bij ons, dat sommige Kamai's na de update een foutmelding geven. Ik heb daarom besloten om je twee nieuwe TV Boxen op te sturen. Je ontvangt hier nog een bericht van. Ook is de zending te volgen in My T-Mobile!

 

@Joriekelasonder het zelfde geldt jou! De oude TV Boxen kunnen jullie inleveren bij een inzamelpunt, deze hoeven wij niet terug.

 

Top, dankjewel. Ze zijn inmiddels ook al binnen. Alles werkt weer perfect.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Geweldig @Appie2000, dankjewel voor de update! Geniet ervan! 😄


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 8 juni 2023

Sinds wij nu 2 weken het nieuwe T-Mobile TV hebben, hebben wij nu steeds dezelfde vastlopers met de Entone TV-box als @Appie2000

Met name SBS-6 is een ramp !

Fijn dat T-mobile dit erkent en oplost met een nieuwe TV-box. Kunnen wij die ook aub krijgen ?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 8 juni 2023

Hoi @wimT11H, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, ik zie dat je in bezit bent van drie TV Boxen, 2x de Amino Aria 610 en 1x de Entone Amulet 515. Ervaar je dit alleen op de Enote TV Box of ook op de Amino Aria's? Ik stuur je graag een nieuwe TV Box op, zie graag je reactie hier tegemoet! 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 8 juni 2023

Dank je voor de snelle reactie. Vooralsnog merken we het alleen bij de Entone.

Als een nieuwe versie van die box beter is en de Amino Aria's blijven daar goed mee werken dan graag een nieuwe Entone box


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 9 juni 2023

Hi @wimT11H, dit issue doet zich juist voor op de Entone boxen, deze zal ik dan omruilen voor een Amino. Zal ik dit voor je in gang zetten? 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 9 juni 2023

graag


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 9 juni 2023

@wimT11H bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb de swap gelijk in gang gezet. Je ontvangt hier nog een bericht over, ook is de zending te volgen in My T-Mobile! Wil je mij laten weten, na de installatie, of alles als behoren weer werkt? 


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 9 juni 2023

Hier hetzelfde, mijn tv box Entone loopt na de update voortdurend vast en idd meestal SBS6.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 10 juni 2023

Hoi @Rick99, ik wil graag voor je aan de slag! Vind je het goed als ik je TV Box en verouderde modem inwissel voor nieuwe apparatuur? Groetjes, Ishana


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 juni 2023

Goedendag! Ik heb exact hetzelfde probleem als eerdere reageerders: een tv-box van Entone die de hele tijd vastloopt, na de update naar het nieuwe T-Mobile TV. De oplossing is zo te lezen een nieuwe tv-box, dus die zou ik ook graag ontvangen. 


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 10 juni 2023

Hoi @Ishana ,

Heel graag! Alvast bedankt!

Vr. gr. Rick


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 12 juni 2023

@Rick99 ik heb zojuist alles voor je in omgeruild. Houd er wel rekening mee dat er een monteur langs moet komen om de Media Converter te installeren. Je ontvangt hier een bericht over om een afspraak in te plannen. Ook is je zending te volgen in My T-Mobile!

 

@Joram24 voor jou heb ik precies het zelfde gedaan! Jullie nieuwe TV Box en modem zijn onderweg.


  • Doet lekker mee
  • 3 reacties
  • 12 juni 2023

Bedankt @Tommie !


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 juni 2023

Zelfde probleem ook hier. Beide Kamai/Entone tv boxen lopen vaak vast sinds de update van een aantal weken geleden. Ook ik maak graag gebruik van deze oplossing als dat kan. Vriendelijke groet Jasper


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 12 juni 2023
Tommie schreef:

Hi @Appie2000, welkom op onze Community!

Dit is inderdaad bekend bij ons, dat sommige Kamai's na de update een foutmelding geven. Ik heb daarom besloten om je twee nieuwe TV Boxen op te sturen. Je ontvangt hier nog een bericht van. Ook is de zending te volgen in My T-Mobile!

 

@Joriekelasonder het zelfde geldt jou! De oude TV Boxen kunnen jullie inleveren bij een inzamelpunt, deze hoeven wij niet terug.

Dag Tommie,

ik heb helaas dezelfde problemen, sinds de omzetting in mei. Heb alles geprobeerd, het ging een dag goed, maar helaas. Tot treurens toe. Zou je mij op weg kunnen helpen? Ik zag pas later het officiële reactie-veld onderaan de pagina. Ik heb twee Entone boxen, zelfde problematiek. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 juni 2023

Hier ook hetzelfde probleem na de update naar het nieuwe T-Mobile TV in mei. De Entone tv box loopt elke keer na enkele seconden vast.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 13 juni 2023

@Eydgskhv, @r.auwema en @sanderw84 welkom op onze Community!

Ik heb jullie TV Boxen vervangen voor de Amino Aria 610, ook het modem heb ik vervangen voor de Zyxel T-50. Hiervoor dient wel een monteur langs te komen om het modem en Media Converter te installeren. Hier krijg je nog een bericht over om de afspraak in te plannen met de monteur. Ook kunnen jullie de zending volgen in My T-Mobile! Kunnen jullie mij laten weten, na de installatie, of alles het nu goed doet? Talk soon!


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 juni 2023
Tommie schreef:

@wimT11H bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb de swap gelijk in gang gezet. Je ontvangt hier nog een bericht over, ook is de zending te volgen in My T-Mobile! Wil je mij laten weten, na de installatie, of alles als behoren weer werkt? 

Beste Tommie,

Inmiddels de Aria box ontvangen en probleemloos geïnstalleerd. TV-kijken gaat nu inderdaad weer storing loos. Viel wel op dat het precies zo'n klein kastje was als de al aanwezige 2 Amino Aria 610 boxjes. En nu blijkt dus dat de lokale opnamefunctie zoals we die hadden met de Entone Amulet 515 nu niet meer aanwezig is. DAT WAS DUS NIET DE BEDOELING ! Ik neem toch aan dat de AMINO ook een grote box met lokale opnamefunctie heeft. Wil je dit aub zo snel mogelijk herstellen ? Volgens jullie bericht over de nieuwe TV-app zou lokaal opnemen namelijk blijven en als uitbreiding tegen betaling kan er in de cloud worden opgenomen. Wij willen graag het bestaande houden, dat zit immers ook in ons abonnement.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 juni 2023
Tommie schreef:

@Eydgskhv@r.auwema en @sanderw84 welkom op onze Community!

Ik heb jullie TV Boxen vervangen voor de Amino Aria 610, ook het modem heb ik vervangen voor de Zyxel T-50. Hiervoor dient wel een monteur langs te komen om het modem en Media Converter te installeren. Hier krijg je nog een bericht over om de afspraak in te plannen met de monteur. Ook kunnen jullie de zending volgen in My T-Mobile! Kunnen jullie mij laten weten, na de installatie, of alles het nu goed doet? Talk soon!

Tommie! Wát een fijne service, dank je wel!

monteur is zojuist geweest voor het modem, heb daarna de nieuwe tvbox aangesloten en alles lijkt nu goed te zijn! Beeld is beter ook, alles lijkt sneller te werken en tot nu toe (veel zenders en ‘zappen’ geprobeerd en verder) stabiel te zijn zonder vastlopend beeld. 
dank jullie wel!!!

hartelijke groet


Robert A.D.
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 18 juni 2023

Ik heb ook een entone tv box en ervaar exact hetzelfde sinds de update. 

Ik hoopte dat het tijdelijk was, maar tv kijken is nu geen ontspanning meer maar een bron van ergenis. 

 

Met vriendelijke groet Robert 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 19 juni 2023

@Robert A.D. ik help je hier graag mee!

Ik heb direct je TV Box omgeruild voor een Amino Aria 610. Hopelijk lost dit alles op! Wil je mij, na de installatie, een terugkoppeling geven of alles nu weer goed werkt? 

 


Robert A.D.
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 19 juni 2023
Tommie schreef:

@Robert A.D. ik help je hier graag mee!

Ik heb direct je TV Box omgeruild voor een Amino Aria 610. Hopelijk lost dit alles op! Wil je mij, na de installatie, een terugkoppeling geven of alles nu weer goed werkt? 

 

Super, ik laat het weten 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen