Hallo,
Omdat mijn moeder (via dit inlogaccount) behoorlijk dement begint te worden, laten we haar TV-box altijd aan staan.
Het aanzetten van 1) de TV en 2) de TV-box is al teveel gevraagd.
Aanzetten van de TV lukt nog net.
Sinds ongeveer 2 weken (na groot onderhoud door T-mobile) bestaat het probleem dat de TV-box iedere ochtend uit is (rood lampje brandt).
Na het aanzetten (door mij) van de TV-box verschijnt steevast de melding op de TV âNetwerkverbinding mislukt. Er is geen verbinding met de TV-dienst.â
Na het activeren van de optie âOpnieuw verbindenâ gaat alles goed.
De gehele dag, tot de volgende ochtend.
Dan herhaalt het probleem zich weer.
Een reset van de TV-box heeft niet mogen helpen.
Ook een powerflip (uit en weer aan) van het modem (Zyxel) heeft geen oplossing gegeven.
Ik vermoed dat de TV-box niet meer juist werkt.
Ook het blauwe lampje werkt niet meer als hij aan staat.
Het rode lampje dus wel.
Is er een mogelijke oplossing?