Waarom verschilt het qua zender hoe lang de opname bewaard blijft?
Mijn ervaring is:
Canvas & VRT : wordt na 1 maand automatisch gewist
BBC First: wordt na 3 maanden automatisch gewist.
Ik dacht dat van alle zenders de opname 1 jaar bewaard blijft. Waarom geldt dit niet bij de door mij genoemde zenders?
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hi @luiaardje, goed dat je hiervoor een topic bent gestart.
Niet alle zenders blijven een jaar bewaard, sommige tv-zenders hanteren een kortere termijn. We hebben een lijst met alle zenders en dagen dat het bewaard blijft. Dit is te zien op onze website in de FAQ! Voor het gemak heb ik de lijst hier ook gedeeld. Hopelijk heb ik je hiermee alle nodige informatie gegeven.
Hi @luiaardje, goed dat je hiervoor een topic bent gestart.
Niet alle zenders blijven een jaar bewaard, sommige tv-zenders hanteren een kortere termijn. We hebben een lijst met alle zenders en dagen dat het bewaard blijft. Dit is te zien op onze website in de FAQ! Voor het gemak heb ik de lijst hier ook gedeeld. Hopelijk heb ik je hiermee alle nodige informatie gegeven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.