Hoi @paulvictor1952, ik heb het meteen voor je nagekeken! Ik zie dat het Internationale pakket voor je geactiveerd is en je moet kunnen genieten van de zender van dit pakket. Ik zie dat je gebruik maakt van de T-Mobile TV app, wil je deze voor de zekerheid verwijderen en opnieuw installeren. Daarnaast wil ik je ook vragen om het modem opnieuw op te starten met deze instructies:
Media is niet beschikbaar
Op onze website kun je nakijken welke zenders onder het Internationale pakket vallen. Mochten de zenders op onze website in het Zenderoverzicht staan en kun je deze niet bekijken, hoor ik graag van je terug welke zenders jij mist.
op philips android tv alles zichtbaar behalve kanaal 551 van het basispakket
op windows computer en laptop ( dus via webbrowser) zijn de duitse zenders niet aanwezig: 391,392,393,394,395,396,397,398,399 en 400 ( internationaal pakket) en ook 551 van het basispakket.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.