Goedenavond, ik heb zojuist via de klantenservice viaplay aangevraagd omdat dat zowel via de tmobile app als de online omgeving niet werkte. Ik bleef een blanco pagina krijgen zodra ik op abonnement verder druk. Nu heb ik een activatiemail ontvangen echter kan ik viaplay alleen activeren via dezelfde app en /of omgeving… dat loopt dus ook vast… iemand een idee? Ik heb het ook al geprobeerd op verschillende devices zowel Android als Apple maar geen succes. De pagina waar hij heen zou linken is iets met sso erin.. ik hoop dat iemand kan helpen gezien dit weekend de formule 1 start . Ik had trouwens al een abonnement lopen dus geen nieuwe aanvraag. Alvast bedankt voor de hulp! Gr. Dave
Beantwoord
Viaplay activatie lukt niet via My T-Mobile Thuis app en webversie
Beste antwoord door Diverdave
Demi schreef:
Dit werkt wel gelukkig! Dank je wel!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.