Skip to main content
Beantwoord

Opgenomen programma's zijn gewist


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb de volgende programmaseries opgenomen: doctor Death en Nine perfect strangers. Toen ik deze wilde bekijken was de hele serie van Nine Perfect Strangers al verdwenen. Van Dr. Death waren inmiddels 4 afleveringen (van de acht) verdwenen. Nu zijn inmiddels alle acht afleveringen weg. Beide series werden uitgezonden door Fox. Het was niet langer dan 3 maanden geleden dat ik de series had opgenomen. Mijn mediabox was niet vol. 

Technische helpdesk en de eerstelijns helpdesk kan mij niet verder helpen. Wie kan ervoor zorgen dat  ik deze afleveringen weer kan bekijken. 

Beste antwoord door Hans-Juriën

@wewer007 programma’s van FOX mogen maar maximaal 3 maanden door ons bewaard worden. Dat zal de reden zijn waarom de opnames niet meer beschikbaar zijn.

Bekijk origineel

10 reacties

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1788 reacties
  • 6 februari 2023

Hoi @wewer007,

Welkom op de Community!

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad met Fox. Meestal was het maar tijdelijk en kwamen de afleveringen weer terug. Bovendien waren ze ook niet op alle apparaten weg. Kijk je nu via de tv-box? Zou je eens willen kijken of de afleveringen wel zichtbaar zijn in de app (welke telefoon/tablet heb je?) en in de webversie? Hopelijk helpt dat om de oorzaak te achterhalen.


Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 522 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2023

@wewer007 programma’s van FOX mogen maar maximaal 3 maanden door ons bewaard worden. Dat zal de reden zijn waarom de opnames niet meer beschikbaar zijn.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7965 reacties
  • 7 februari 2023
Hans-Juriën schreef:

@wewer007 programma’s van FOX mogen maar maximaal 3 maanden door ons bewaard worden. Dat zal de reden zijn waarom de opnames niet meer beschikbaar zijn.

Weer wat geleerd!  Is dat alleen bij FoX?


yalerta
Forum|alt.badge.img+5
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 1377 reacties
  • 7 februari 2023
Hans-Juriën schreef:

@wewer007 programma’s van FOX mogen maar maximaal 3 maanden door ons bewaard worden. Dat zal de reden zijn waarom de opnames niet meer beschikbaar zijn.

Zijn dergelijke (kromme) contract beperken ergens duidelijk aangegeven op de Tmobiel website?

Misschien nuttig om dit in de overzichtslijsten te gaan vermelden.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 februari 2023
yalerta schreef:
Hans-Juriën schreef:

@wewer007 programma’s van FOX mogen maar maximaal 3 maanden door ons bewaard worden. Dat zal de reden zijn waarom de opnames niet meer beschikbaar zijn.

Zijn dergelijke (kromme) contract beperken ergens duidelijk aangegeven op de Tmobiel website?

Misschien nuttig om dit in de overzichtslijsten te gaan vermelden.

Dan snap ik werkelijk niet waarom de medewerkers van de klantenservice deze informatie niet tot hun beschikking hebben. Zij hebben mijn probleem nota bene tot twee keer toe voorgelegd aan de Technische Helpdesk en zelfs daar wisten ze het niet?!?!?

Wordt dan hoog tijd dat deze medewerkers beter geïnstrueerd worden. 


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1788 reacties
  • 7 februari 2023

@Hans-Juriën Ik sluit me aan bij de verbazing hierboven. Ik dacht dat alle opnames een jaar bewaard bleven. Een overzicht hiervan zou inderdaad fijn zijn. Of kan bij de opnames een ‘houdbaarheidsdatum’ vermeld worden?


Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 522 reacties
  • 7 februari 2023

Vervelend dat dit inderdaad niet meteen door medewerkers is aangegeven. Naar mijn weten is deze informatie gewoon beschikbaar, juist omdat de bewaarduur per zender in de praktijk verschilt. Ik ga dit checken.

We hebben momenteel niet de mogelijkheid om bij individuele opnames de houdbaarheid te tonen in het TV Menu. Kan ook niet toezeggen dat dit op korte termijn wel mogelijk gaat zijn.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8943 reacties
  • 7 februari 2023
Hans-Juriën schreef:

Vervelend dat dit inderdaad niet meteen door medewerkers is aangegeven. Naar mijn weten is deze informatie gewoon beschikbaar, juist omdat de bewaarduur per zender in de praktijk verschilt. Ik ga dit checken.

We hebben momenteel niet de mogelijkheid om bij individuele opnames de houdbaarheid te tonen in het TV Menu. Kan ook niet toezeggen dat dit op korte termijn wel mogelijk gaat zijn.

Misschien niet in het TV menu, maar toch wel bij het zender overzicht? Waar een wil is, is een weg!

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 februari 2023
Hans-Juriën schreef:

Vervelend dat dit inderdaad niet meteen door medewerkers is aangegeven. Naar mijn weten is deze informatie gewoon beschikbaar, juist omdat de bewaarduur per zender in de praktijk verschilt. Ik ga dit checken.

We hebben momenteel niet de mogelijkheid om bij individuele opnames de houdbaarheid te tonen in het TV Menu. Kan ook niet toezeggen dat dit op korte termijn wel mogelijk gaat zijn.

Dan ben ik echt serieus geïnteresseerd in welke zenders er allemaal nog meer een uitzondering hebben op de bewaartermijn van 12 maanden, voordat ik weer voor niets met de klantenservice contact heb. 


Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 522 reacties
  • 13 februari 2023

Ik heb intern nog even nagevraagd. De opnameduur per zender wordt al gemeld in de FAQ op de volgende pagina: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/gebruiken/cloud-opnemen

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen