LG tv met Samsung soundbar heirbij werkt de HDMI E-Arc prima
sinds we het t-mobile kastje (glasbezel) hebben is het drama, ik moet soms zelfs mijn kastje van de stroom halen of via 3 afstandsbedieningen de source knop op HDMI zetten
probleem is dat als ik naar streamingsdienst kijk op tv en deze stopt heb ik geen automatisch signaal meer van t- mobile kastje.
alles al gereset en nieuwe HDMI kabel geprobeerd.
iemand een oplossing?
albast 🙏🏻 dank!
Beste antwoord door Sander
Hoi @BaldR, ik denk graag met je mee! Als de TV Box aanstaat (blauw lampje) dan biljft deze signaal geven, ook al kijk je via een streamingsdienst naar iets anders. Het is dan zaak om te schakelen naar het juiste HDMI-kanaal. Je geeft aan dat je hier 3 afstandsbeidneing voor nodig hebt. Dat is natuuriljk wat veel. Het beste advies is dan om de afstandsbediening te koppelen aan de TV. In dit topic zie je hoe dat gaat:
Media is niet beschikbaar
Kijk bij kopje 7. koppelen.
Hiermee moet het lukken. Houd je ons op de hoogte?
Hoi @BaldR, ik denk graag met je mee! Als de TV Box aanstaat (blauw lampje) dan biljft deze signaal geven, ook al kijk je via een streamingsdienst naar iets anders. Het is dan zaak om te schakelen naar het juiste HDMI-kanaal. Je geeft aan dat je hier 3 afstandsbeidneing voor nodig hebt. Dat is natuuriljk wat veel. Het beste advies is dan om de afstandsbediening te koppelen aan de TV. In dit topic zie je hoe dat gaat:
Media is niet beschikbaar
Kijk bij kopje 7. koppelen.
Hiermee moet het lukken. Houd je ons op de hoogte?
Werkt niet, ik heb van ellende het kastje terug gestuurd en een chromecast 4k gekocht. Werkt zonder enig probleem. Zit echt in t-mobile kastje. Voor zo lang het duurt want ik zit er echt over na te denken om op te zeggen. Ik dacht dat Ziggo slechte klantenservice had maar T-Mobile is vele malen slechter. Issues worden NIET opgelost,
onkundige mensen aan de telefoon, mailen, bellen chatten en niet terug reageren, zelfs de calimiteiten afdeling behandelen je als stront. Met name Shefraan, en een klacht indienen moet via klantenservice en daar hoor je dan niets meer van. Heel erg triest.
Hoi @BaldR, hoe frustrerend wellicht ook, wil ik je vragen om het netjes te houden. Het staat je vrij om je te uiten, mits binnen de grenzen. Kwetsende, honende of anderzijds provocerende uitlatingen zijn strict verboden. Lees voor de zekerheid de Huisregels er nog eens op na: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Dankjewel voor je begrip!
Hoi @BaldR, hoe frustrerend wellicht ook, wil ik je vragen om het netjes te houden. Het staat je vrij om je te uiten, mits binnen de grenzen. Kwetsende, honende of anderzijds provocerende uitlatingen zijn strict verboden. Lees voor de zekerheid de Huisregels er nog eens op na: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Dankjewel voor je begrip!
Als je dit kwetsen[d vindt moet je me maar uit de communiy zetten, zelf shier heetst cancel cultuur merk ik al.. zolang T- Mobile mij niet netjes behandeld doe ik dat ook niet naar hun.
Hi @BaldR, weet dat ik heel graag een andere ervaring had gelezen! Ik wil er altijd graag voor zorgen dat iemand z'n gevoel weer positief omdraait. Je kunt hier dus altijd aankloppen, mits je het binnen de huisregels houdt. Weet dat we iedereen juist enkel willen helpen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.