Skip to main content
Beantwoord

waarom kun je nog steeds geen Duitse zenders opnemen

  • 30 november 2022
  • 5 reacties
  • 568 Bekeken

ben over gestapt van kpn naar t mobile heb bij tv een opnemen pakket bij genomen 5 euro per maand nu kun je niet alles opnemen kijk graag naar Duitse tv maar opnemen is niet mogelijk heb een topic hiervan beken daar stelt t mobile dat de voorwaarde anders zijn als bij kpn wel raar hoor heb gebeld met t mobile en als antwoord kreeg ik dat ik dan het internationale pakket moest afnemen nou heb gekeken maar dan kun je nog niet opnemen terwijl als je een schotel heb en je ontvangt Duitse zenders deze gewoon kunt opnemen 

T Mobile verander de afspraken zodat je de Duitse zenders kunt opnemen als je een internationale paket neemt betaal je al extra nou dan kan opnemen er gewoon bij bij andere providers kan het ook. iets meer aandacht voor de klant graag 

M Bergeman

Beste antwoord door BeMu

Dat heeft mede te maken met de rechten welke de betrokken zender of zendergroep heeft veleend aan de provider, in het verleden toen er nog veel gebruik werd gemaakt van een PVR (tv box met ingebouwde HD) kon men alles opnemen, en sloten providers slechts een basis contract af.

Nu met opnemen in de Cloud zijn de zaken veranderd en moeten providers andere (duurdere) contracten afsluiten en word er meer gekeken of het economisch en financieel verantwoord is, ik ben het zeker met u eens dat als er extra geld wordt gevraagd er ook wat tegenover moet staan.

Bekijk origineel

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • Antwoord
  • 30 november 2022

Dat heeft mede te maken met de rechten welke de betrokken zender of zendergroep heeft veleend aan de provider, in het verleden toen er nog veel gebruik werd gemaakt van een PVR (tv box met ingebouwde HD) kon men alles opnemen, en sloten providers slechts een basis contract af.

Nu met opnemen in de Cloud zijn de zaken veranderd en moeten providers andere (duurdere) contracten afsluiten en word er meer gekeken of het economisch en financieel verantwoord is, ik ben het zeker met u eens dat als er extra geld wordt gevraagd er ook wat tegenover moet staan.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 december 2022
BeMu schreef:

Dat heeft mede te maken met de rechten welke de betrokken zender of zendergroep heeft veleend aan de provider, in het verleden toen er nog veel gebruik werd gemaakt van een PVR (tv box met ingebouwde HD) kon men alles opnemen, en sloten providers slechts een basis contract af.

Nu met opnemen in de Cloud zijn de zaken veranderd en moeten providers andere (duurdere) contracten afsluiten en word er meer gekeken of het economisch en financieel verantwoord is, ik ben het zeker met u eens dat als er extra geld wordt gevraagd er ook wat tegenover moet staan.

als ik had geweten dat Duitse zenders niet kon opnemen had ik geen tv van T Mobile genomen je kunt bij andere provider wel gewoon opnemen dus T Mobile maak andere afspraken en doe wat de klant wil


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9309 reacties
  • 4 december 2022

Er wordt gedetailleerd over de zenders en hun mogelijkheden gecommuniceerd

 

 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 1 juni 2023

Ook ik vind het een hele slechte zaak dat ik geen Duitse zenders kan opnemen, terwijl ik nu meet betaal dan met de oude tvbox. Ik zal toch maar weer naar een andere provider moeten overstappen. T-mobile wil wel meer geld, maar er staat niets tegenover.

 

G. Meijer 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 2 juni 2023

al betaal je voor extra duitse zenders kun je nog niet opnemen bij mij loopt het contract in oktober af maar ga wel kijken naar andere provider en die app op samsung tv werkt ook niet 

 

M Bergeman


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen