Skip to main content
Beantwoord

Combipakket ESPN/Viaplay

• 14 november 2022
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Remcojose

Goedemorgen, 

Net combipakket ESPN/Viaplay aangezet maar daarna per ongeluk espn compleet uitgezet. Dacht dat ik moest aangeven op welke zender ik mijn klantvoordeel wilde inzetten. Wil dit herstellen maar weet niet hoe?

Help? 

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Remcojose, top dat je het aankaart op de Community! Ik heb meteen de wijziging ongedaan gemaakt zodat ESPN gewoon doorloopt. Als het goed is, kun je nu ook op de ESPN-zenders alles zien. We waren net op tijd want de wijziging zou om 11:15 ingegaan zijn. Goede timing van jouw kant! 😄👍

Bekijk origineel

3 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 14 november 2022

Hoi @Remcojose, top dat je het aankaart op de Community! Ik heb meteen de wijziging ongedaan gemaakt zodat ESPN gewoon doorloopt. Als het goed is, kun je nu ook op de ESPN-zenders alles zien. We waren net op tijd want de wijziging zou om 11:15 ingegaan zijn. Goede timing van jouw kant! 😄👍

Remcojose
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 14 november 2022

Dank je wel Jason voor het snelle handelen! Laatste vraag ik heb nog €7,50 klantvoordeel. Kan ik deze inzetten op dit combipakket? 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 15 november 2022

Hoi @Remcojose, graag gedaan! Je kunt de tv-voucher niet inzetten op een pakket waar al korting van afgaat. Je kunt de voucher wel inzetten op bijvoorbeeld Film1 of Ziggo Sport Totaal. Neem een kijkje in jouw persoonlijke My T-Mobile account voor alle opties: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Veel kijkplezier toegewenst! 😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen