Skip to main content
Beantwoord

Apple TV 33688

  • 10 november 2022
  • 5 reacties
  • 225 Bekeken

Goedeavond,

Sinds vandaag werkt de T-Mobile TV Apple TV app niet meer.
Deze geeft een 33688 melding (niet verbonden met het netwerk van T-Mobile Thuis)

Ik gebruik een eigen modem (Unifi Dreammachine Pro) met Vlan 300.
Er zijn geen wijzigingen geweest in mijn setup. 

Arnold

Beste antwoord door jarsiv

Lisa schreef:

Hi @ArnoldNaber en @jarsiv, heel goed dat jullie meteen aan de bel hebben getrokken! Ervaren jullie dit probleem nog steeds of is dit tijdens het weekend verdwenen? Zelf heb ik ook nergens een melding van dit issue gezien, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of het een algemeen probleem was. Ik wil er in ieder geval voor zorgen dat jullie allebei zonder problemen tv kunnen kijken via jullie Apple TV. Hebben jullie de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor het graag! 💪

Lisa het was zaterdag opgelost. Toen ik bel klantenservice belde zeiden ze dat het bekent was maar ik kon idd niks vinden. Verder zou ik een mail of gebeld worden als het opgelost zou zijn. Maar ik wacht nog steeds :)

Bekijk origineel

5 reacties

  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 11 november 2022

Ik heb hier gisteren ook voor gebeld. Er blijkt een storing te zijn. Heb gisteren overal gezocht maar er geen melding van vinden. Was toch handig geweest als t-mobile het hier zou melden, dan hang je niet 30 in de wacht :(. Zowel de animo als de app op apple tv hebben hetzelfde probleem. Dus zit echt in infra t-mobile


  • Auteur
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 11 november 2022

Nou dat bellen ben ik wel afgeleerd inmiddels ;)

Inieder geval bedankt dat je dit even deelt. Nu maar hopen op een snelle oplossing.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 15 november 2022

Hi @ArnoldNaber en @jarsiv, heel goed dat jullie meteen aan de bel hebben getrokken! Ervaren jullie dit probleem nog steeds of is dit tijdens het weekend verdwenen? Zelf heb ik ook nergens een melding van dit issue gezien, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of het een algemeen probleem was. Ik wil er in ieder geval voor zorgen dat jullie allebei zonder problemen tv kunnen kijken via jullie Apple TV. Hebben jullie de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor het graag! 💪


  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 15 november 2022
Lisa schreef:

Hi @ArnoldNaber en @jarsiv, heel goed dat jullie meteen aan de bel hebben getrokken! Ervaren jullie dit probleem nog steeds of is dit tijdens het weekend verdwenen? Zelf heb ik ook nergens een melding van dit issue gezien, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of het een algemeen probleem was. Ik wil er in ieder geval voor zorgen dat jullie allebei zonder problemen tv kunnen kijken via jullie Apple TV. Hebben jullie de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor het graag! 💪

Lisa het was zaterdag opgelost. Toen ik bel klantenservice belde zeiden ze dat het bekent was maar ik kon idd niks vinden. Verder zou ik een mail of gebeld worden als het opgelost zou zijn. Maar ik wacht nog steeds :)


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 15 november 2022

Hi @jarsiv, thanks voor deze snelle reactie! Super om te lezen dat het zaterdag weer was opgelost, daar ben ik blij om. Dat laatste dat vind ik minder fijn om te lezen, want je hoort netjes een terugkoppeling te krijgen als dat je is beloofd. Excuses hiervoor. Het belangrijkste is in ieder geval dat het probleem is verholpen. Als ik verder nog iets voor jullie kan betekenen, laat het dan vooral weten. Ik help met alle liefde! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen