Sinds vandaag werkt de T-Mobile TV Apple TV app niet meer. Deze geeft een 33688 melding (niet verbonden met het netwerk van T-Mobile Thuis)
Ik gebruik een eigen modem (Unifi Dreammachine Pro) met Vlan 300. Er zijn geen wijzigingen geweest in mijn setup.
Arnold
Beste antwoord door jarsiv
Lisa schreef:
Hi @ArnoldNaber en @jarsiv, heel goed dat jullie meteen aan de bel hebben getrokken! Ervaren jullie dit probleem nog steeds of is dit tijdens het weekend verdwenen? Zelf heb ik ook nergens een melding van dit issue gezien, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of het een algemeen probleem was. Ik wil er in ieder geval voor zorgen dat jullie allebei zonder problemen tv kunnen kijken via jullie Apple TV. Hebben jullie de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor het graag! 💪
Lisa het was zaterdag opgelost. Toen ik bel klantenservice belde zeiden ze dat het bekent was maar ik kon idd niks vinden. Verder zou ik een mail of gebeld worden als het opgelost zou zijn. Maar ik wacht nog steeds :)
Ik heb hier gisteren ook voor gebeld. Er blijkt een storing te zijn. Heb gisteren overal gezocht maar er geen melding van vinden. Was toch handig geweest als t-mobile het hier zou melden, dan hang je niet 30 in de wacht :(. Zowel de animo als de app op apple tv hebben hetzelfde probleem. Dus zit echt in infra t-mobile
Hi @ArnoldNaber en @jarsiv, heel goed dat jullie meteen aan de bel hebben getrokken! Ervaren jullie dit probleem nog steeds of is dit tijdens het weekend verdwenen? Zelf heb ik ook nergens een melding van dit issue gezien, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of het een algemeen probleem was. Ik wil er in ieder geval voor zorgen dat jullie allebei zonder problemen tv kunnen kijken via jullie Apple TV. Hebben jullie de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor het graag! 💪
Hi @ArnoldNaber en @jarsiv, heel goed dat jullie meteen aan de bel hebben getrokken! Ervaren jullie dit probleem nog steeds of is dit tijdens het weekend verdwenen? Zelf heb ik ook nergens een melding van dit issue gezien, dus ik durf niet met zekerheid te zeggen of het een algemeen probleem was. Ik wil er in ieder geval voor zorgen dat jullie allebei zonder problemen tv kunnen kijken via jullie Apple TV. Hebben jullie de App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor het graag! 💪
Lisa het was zaterdag opgelost. Toen ik bel klantenservice belde zeiden ze dat het bekent was maar ik kon idd niks vinden. Verder zou ik een mail of gebeld worden als het opgelost zou zijn. Maar ik wacht nog steeds :)
Hi @jarsiv, thanks voor deze snelle reactie! Super om te lezen dat het zaterdag weer was opgelost, daar ben ik blij om. Dat laatste dat vind ik minder fijn om te lezen, want je hoort netjes een terugkoppeling te krijgen als dat je is beloofd. Excuses hiervoor. Het belangrijkste is in ieder geval dat het probleem is verholpen. Als ik verder nog iets voor jullie kan betekenen, laat het dan vooral weten. Ik help met alle liefde!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.