Bevriezing tv beeld, beeld staat stil tot geen beeld.
Elke dag wel storing- resetten tot ellende toe, ze zouden bekijken en oplossen bij de technische dienst maar helaas tot niets. Gebeld en t-mobile collega zou vrijdagavond 17/9 teug bellen is gezegd niet gebeurd nee natuurlijk niet gewoon om af te schepen. Vind het te zot voor woorden klant betalen en slecht beeld. Facturen van de storing weken zou in mindering worden gebracht is ook niet gebeurd.
Mooi geregeld zeg los het is op verdorie. Hoe gaan we ervoor zorgen dat we fatsoenlijk beeld krijgen waar we voor betalen. Anders is het stop dadelijk en andere provider zoeken. Jullie doen niets. En om met de klantenservice in contact te komen is een hemels hel…...druk druk en communicatie en oplossen gewoon vriendelijk doen tegen de klant aanhoren en hupakee hoorn opleggen. Zo gaat dit geen reclame geven mensen zo ga je niet om met klanten zo sta je klanten niet de service bij …….graag een z.s.m mogelijke oplossing stuur alvast een nieuw modem. Om elke storing alles uit te trekken aan kabels heel gedoe maar het lost niet op hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!