Skip to main content
Beantwoord

tv gids opent niet op samsung tv

  • 25 september 2022
  • 1 reactie
  • 147 Bekeken

Hoi,

Sinds kort heb ik tmobile thuis zonder kastje op een Samsung The Frame tv. Nu willen wij iets terugkijken, maar als ik de tv gids wil openen blijft deze maar laden (zwart scherm met "zonnetje"). Nu dacht ik, ga via de app kijken, maar daar moet ik mijn klantnr en wachtwoord op invullen. Probleem is dat ik gewoon niet deze gegevens kan inzien! Kan alleen mijn mobiele telefoongegevens bekijken, verder niks. Argh! Had al eens gebeld hierover en hadden toen via de telefoon mijn gegeven gekregen en direct ingevuld op de tv. Deze heb ik dus niet meer.

Maar ja, om op mijn eerste probleem terug te komen: iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Uiteraard alles al een keer opnieuw opgestart (stroom eraf).

Dank

Beste antwoord door Lisa

Hi @Amazon62, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Ik heb direct de inloggegevens van tv via een privébericht naar je gestuurd. Ook wil ik zo snel mogelijk het issue met Terug Kijken aanpakken. Zou je de Smart TV App eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Mocht dit niet werken, dan wil ik vragen of je hier een filmpje kunt sturen waarop het probleem zichtbaar is. Dit kun je hier via een WeTransfer-link delen. Ik wil dit namelijk weer heel rap werkend krijgen.

Wat betreft het inzien van de gegevens van T-Mobile voor thuis: je gaat alle informatie weer kunnen inzien, zodra je wordt gemigreerd naar het vernieuwde My T-Mobile. In dit topic kun je nog eens rustig alle informatie nalezen: 

Media is niet beschikbaar

Momenteel ervaren meerdere klanten hetzelfde probleem in de My T-Mobile omgeving. Excuses voor het ongemak! 

Bekijk origineel

1 reactie

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • Antwoord
  • 26 september 2022

Hi @Amazon62, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Ik heb direct de inloggegevens van tv via een privébericht naar je gestuurd. Ook wil ik zo snel mogelijk het issue met Terug Kijken aanpakken. Zou je de Smart TV App eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Mocht dit niet werken, dan wil ik vragen of je hier een filmpje kunt sturen waarop het probleem zichtbaar is. Dit kun je hier via een WeTransfer-link delen. Ik wil dit namelijk weer heel rap werkend krijgen.

Wat betreft het inzien van de gegevens van T-Mobile voor thuis: je gaat alle informatie weer kunnen inzien, zodra je wordt gemigreerd naar het vernieuwde My T-Mobile. In dit topic kun je nog eens rustig alle informatie nalezen: 

Media is niet beschikbaar

Momenteel ervaren meerdere klanten hetzelfde probleem in de My T-Mobile omgeving. Excuses voor het ongemak! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen