Skip to main content
Beantwoord

TV Box lopen steeds vast

  • 30 augustus 2022
  • 7 reacties
  • 535 Bekeken

De TV box lopen steeds vast.

Naast de tv box staat een wifipunt (bedraad) maar nog steeds loopt de tv boxen vast.

Ook het terug kijken lukt niet.

De Wifi van de Wifi punten zijn ook zeer lslecht

Ben zeer ontevreden over de T-Mobile

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Raymond Keus, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Heb je al eens gekeken naar onze tips and tricks in het handige Wiki-artikel? Blokkerig, haperend of zwart beeld op TV | T-Mobile Community

Ook kun je nagenoeg alle probleemoplossers en optimalisatiemethodes bekijken in het wifi-artikel: Hoe verbeter ik mijn wifi? | T-Mobile Community.

Mocht dit ook geen bijdrage leveren aan jouw situatie, laat het me direct weten, dan pak ik het verder op en zorgen we ervoor dat het probleem gelokaliseerd en opgelost wordt.

Bekijk origineel

7 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10755 reacties
  • Antwoord
  • 31 augustus 2022

Hoi @Raymond Keus, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Heb je al eens gekeken naar onze tips and tricks in het handige Wiki-artikel? Blokkerig, haperend of zwart beeld op TV | T-Mobile Community

Ook kun je nagenoeg alle probleemoplossers en optimalisatiemethodes bekijken in het wifi-artikel: Hoe verbeter ik mijn wifi? | T-Mobile Community.

Mocht dit ook geen bijdrage leveren aan jouw situatie, laat het me direct weten, dan pak ik het verder op en zorgen we ervoor dat het probleem gelokaliseerd en opgelost wordt.


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 1 september 2022

Hier loopt ook elke morgen rond 06:00 mijn ontvanger vast. Deze al omgeruild met die van boven, maar gebeurt precies hetzelfde. Na een herstart de hele dag geen last meer, tot de volgende dag 06:00. Dan begint het het bovenstaande weer opnieuw.

 

groet, Richard


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10755 reacties
  • 1 september 2022

Hoi @TripleRichard, we pakken het verder op in jouw eigen topic: vastlopen tv ontvanger rond 06:00 | T-Mobile Community. Probeer er voortaan rekening mee te houden dat het niet toegestaan is om in meer dan één topic hetzelfde onderwerp aan te snijden. Zo houden we het overzichtelijk en word je nog sneller geholpen! 😄

Check onze Huisregels voor alle ins en outs: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 september 2022

Hallo Jason,

 

Ik heb het idee dat de hardware gewoon slecht is.

Ik heb 3 wifipunten en 3 tv boxen. Alles is bedraad en toch vallen steeds de TV boxen vast.

Zwaar irritant. Ook de wifi vanaf de wifipunten is zeer traag.

Ook al een monteur geweest, die heefft ff een wifi punt vervangen en weg was die.

Wat volgens mij helemaal niet het probleem was.

 

Ben zwaar ont tevereden over T-mobile en haar glaszezelnetwerk van 1000 GB en de geleverde hardware.


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 1 september 2022

Er is een gezegde dat luidt “de ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel”  dit geldt ook voor een thuisnetwerk naar mijn mening vormen zaken als wifipunten enz. zwakke schakels in een netwerk.

rechtstreekse verbindingen vanuit de router geeft nog altijd het beste resultaat, desnoods doormiddel van een switch, had tijdje geleden een monteur hier om mijn modem te vervangen en deze gaf aan op geen enkele wijze voorstander te zijn van dingen als Devolo's of wifipunten enz. de monteur gaf aan dat dergelijke dingen alleen maar problemen geeft.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 september 2022

Volgens de jullie reclame zou ik de wifi punten niet nodig hebben. Ook zou het allemaal moeten werken met alleen wifi, volgens jullie reclame.

Helaas is de praktijk anders... 

 

Maar voorlopig kan kk 3x per dag mijn tv box resetten, is de wifi klote en is er geen oplossing.

 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 6 september 2022

Hi @Raymond Keus, heel erg bedankt voor de aanvulling! Ik wil er alles aan doen dat jouw gevoel weer positief omslaat. Kun je aangeven of je dit probleem op alle zenders zo ervaart of specifiek bij bepaalde zenders / programma's? Zou je eens de HDMI-kabel (of SCART-kabel) opnieuw aan kunnen sluiten op zowel de TV Box(en) als de tv? 

Hierna wil ik je ook vragen om een factory reset van het modem uit te voeren. In het onderstaande topic lees je hoe je dit uitvoert: 

Media is niet beschikbaar

Heeft dit geholpen? Ter dubbelcheck wil ik ook nog graag van je weten of alle drie de TV Boxen hetzelfde issue ervaren of zie je hier een verschil in? Ik hoor het graag, zodat ik verder voor je aan de slag kan. Ik wil niets liever dan dat jij probleemvrij bent! ☘


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen