De TV app (die ik werkend heb op Chromecast - laatste versie met Google TV) heeft al maanden geen update gehad. Oktober 2021 is de laatste versie!
Ik heb een probleem dat ik niet ervaar via de normale Aria TV box. Telkens als ik uitgesteld TV kijk (gepauzeerd, start vanaf begin etc) speelt de video op 140% af, inclusief geluid. Heel storend en doodzonde want de app is verder uitstekend.
Hoop dat de ontwikkelaars hier eens induiken en een update uitbrengen die dit verhelpt. Uiteraard de app verwijderd, opnieuw geinstalleerd etc. Op de TV Anywhere app op Tablet/Telefoon/MacBook speelt dit niet. Is specifiek de T-Mobile TV app voor Android.
Ik lees hier dat ik niet de enige ben met dit probleem
Media is niet beschikbaar
Volop in onderzoek zegt @T-Mobile maar zie hier niets van terug als de app sinds oktober 2021 niet is geupdate. En heeft niets te maken met merk TV, afstandsbediening etc. is puur een software issue of een backend probleem met versnelde streams.
Hoop dat ze het nu eens echt aanpakken want is een veelgebruikte functie, pause-play.
Beste antwoord door Lisa
Hi @fgar, heel erg bedankt dat je via deze weg aan de bel trekt en ook al het andere topic hebt gevonden! Ik wil je graag vragen om dat topic in de gaten te blijven houden, want daar zal ik alle updates over het onderzoek delen. Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek. Excuses dat je dit momenteel nog steeds ervaart en ik nog geen concrete status update hierover kan delen. Toevallig heb ik vanochtend weer aan één van de tv-specialisten gevraagd om dit meer te chasen, aangezien ik jullie allemaal graag meer duidelijkheid wil geven. Het heeft zeker onze aandacht en er wordt aan gewerkt, dus ik ga mijn best doen om een update op te vragen! 💪
Hi @fgar, heel erg bedankt dat je via deze weg aan de bel trekt en ook al het andere topic hebt gevonden! Ik wil je graag vragen om dat topic in de gaten te blijven houden, want daar zal ik alle updates over het onderzoek delen. Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek. Excuses dat je dit momenteel nog steeds ervaart en ik nog geen concrete status update hierover kan delen. Toevallig heb ik vanochtend weer aan één van de tv-specialisten gevraagd om dit meer te chasen, aangezien ik jullie allemaal graag meer duidelijkheid wil geven. Het heeft zeker onze aandacht en er wordt aan gewerkt, dus ik ga mijn best doen om een update op te vragen! 💪
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.