Skip to main content
Beantwoord

Versneld afspelen T-Mobile TV app Android na pause/begin gemist


De TV app (die ik werkend heb op Chromecast - laatste versie met Google TV) heeft al maanden geen update gehad. Oktober 2021 is de laatste versie!

Ik heb een probleem dat ik niet ervaar via de normale Aria TV box. Telkens als ik uitgesteld TV kijk (gepauzeerd, start vanaf begin etc) speelt de video op 140% af, inclusief geluid. Heel storend en doodzonde want de app is verder uitstekend.

Hoop dat de ontwikkelaars hier eens induiken en een update uitbrengen die dit verhelpt. Uiteraard de app verwijderd, opnieuw geinstalleerd etc. Op de TV Anywhere app op Tablet/Telefoon/MacBook speelt dit niet. Is specifiek de T-Mobile TV app voor Android.

Ik lees hier dat ik niet de enige ben met dit probleem 

Media is niet beschikbaar

Volop in onderzoek zegt @T-Mobile maar zie hier niets van terug als de app sinds oktober 2021 niet is geupdate. En heeft niets te maken met merk TV, afstandsbediening etc. is puur een software issue of een backend probleem met versnelde streams.

Hoop dat ze het nu eens echt aanpakken want is een veelgebruikte functie, pause-play.

Beste antwoord door Lisa

Hi @fgar, heel erg bedankt dat je via deze weg aan de bel trekt en ook al het andere topic hebt gevonden! Ik wil je graag vragen om dat topic in de gaten te blijven houden, want daar zal ik alle updates over het onderzoek delen. Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek. Excuses dat je dit momenteel nog steeds ervaart en ik nog geen concrete status update hierover kan delen. Toevallig heb ik vanochtend weer aan één van de tv-specialisten gevraagd om dit meer te chasen, aangezien ik jullie allemaal graag meer duidelijkheid wil geven. Het heeft zeker onze aandacht en er wordt aan gewerkt, dus ik ga mijn best doen om een update op te vragen! 💪

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • Antwoord
  • 10 juni 2022

Hi @fgar, heel erg bedankt dat je via deze weg aan de bel trekt en ook al het andere topic hebt gevonden! Ik wil je graag vragen om dat topic in de gaten te blijven houden, want daar zal ik alle updates over het onderzoek delen. Zo houden we de communicatie mooi op één en dezelfde plek. Excuses dat je dit momenteel nog steeds ervaart en ik nog geen concrete status update hierover kan delen. Toevallig heb ik vanochtend weer aan één van de tv-specialisten gevraagd om dit meer te chasen, aangezien ik jullie allemaal graag meer duidelijkheid wil geven. Het heeft zeker onze aandacht en er wordt aan gewerkt, dus ik ga mijn best doen om een update op te vragen! 💪


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 16 juni 2022

Hi @fgar, graag wil ik je laten weten dat er een update is geplaatst in Versneld beeld en geluid na pauzeren | T-Mobile Community. Ik zie daar ook graag jouw terugkoppeling tegemoet! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen