Eerst last gehad met het niet doorgegeven signaal van ESPN nummers. Nu worden de Belgische zenders niet doorgegeven. Nu al twee weken. Om gek van te worden
Belgische zenders worden niet doorgegeven
Beste antwoord door Lisa
Hi
Graag zou ik bij je willen checken of de opgenomen programma's nog bezig zijn op het moment dat jij deze begint terug te kijken? De technische dienst heeft er inderdaad voor gezorgd dat het wegvallende geluid bij opnames is opgelost. Echter geldt dit niet als je een uitzending kijkt die op dat moment nog bezig is. Dit is ook opgemerkt door onze technische dienst en dit zal worden verbeterd in een volgende update. Excuses hiervoor! Klopt het dat jij geen issues ervaart wanneer je een programma terugkijkt die al is afgelopen? Zo niet, dan ga ik hier gelijk voor je in duiken.
Als advies zou ik willen meegeven om gebruik te maken van Terug Kijken als jullie iets willen kijken wat op dat moment nog bezig is. Hier kan je ook bij veel zenders vooruitspoelen. Weet dat dit in ieder geval gesignaleerd is en dit gaat ook worden aangepakt.
Zou je specifiek kunnen aangeven wat jij bedoelt met dat de Belgische zenders niet worden doorgegeven? Dan geef ik je graag meer duidelijkheid! Ook heb ik jouw verbinding onder de loep genomen en deze ziet er aan onze kant top uit. Dit staat natuurlijk haaks op wat jij ervaart. Ervaar jij een wegvallende wifi-verbinding of gaat het hier om de bekabelde verbinding? Ik hoor het graag van je, want ik wil niets liever dan dat jij tevreden bent! 😊
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.