Tv box van amino/entone is slecht letters en cijfers haast niet leesbaar. En met opnemen moet je op herinneringen drukken. En kinderslot springt er maar zo op.
Amino Entone nieuwste box is mij gezegd
Beste antwoord door Jason van Odido
- Dat is bij die specifieke zenders inderdaad niet mogelijk en heeft met licenties te maken. Elke zendergroep/aanbieder bepaalt zelf of en in hoeverre zij opnamemogelijkheden willen aanbieden bij een provider; vaak is dit een geldkwestie maar zeker niet de enige reden;
- Ik begrijp je sentiment en het is inderdaad jammer dat deze zendergroepen dit in conclaaf met providers besloten hebben. Op onze website staat de zenderlijst waarbij achter elke zender zichtbaar is of je kunt opnemen in de cloud: Zenderoverzicht. Eventjes heel brutaal en bot gezegd, kun je niet van een provider verwachten dat tegen een ieder die Cloud Opnemen kiest, gezegd wordt welke zenders wel/niet toebehoren aan het mogelijke pakket. Dat is een stukje uitzoekwerk dat bij de persoon in kwestie neergelegd wordt. Wat ik desalniettemin wel belangrijk vind, is dat gewezen wordt op de website en topics waarin alle informatie omtrent de nieuwe opties staat - dit had netjes aangegeven mogen worden;
- Je kunt ook op de volgende manier opnames inplannen, dat is denk ik een stuk eenvoudiger:
Om een opname in te plannen open je de TV-gids met de gids-knop
op je afstandsbediening. Selecteer dan het programma dat je wilt opnemen. Gebruik de pijltjes
om tussen de programma’s per zender te zoeken. De gele knop
op je afstandsbediening gebruik je om verder in de toekomst te zoeken. Je kunt tot maximaal zeven dagen vooruit zoeken.
Programma gevonden? Druk op dan op de REC-knop
op je afstandsbediening. Het menu 'OPNAME INSTELLINGEN' verschijnt op je scherm. Je kunt nu kiezen uit een 'Herhalende opname' of een 'Eenmalige opname'. Maak een keuze en druk vervolgens op “Bevestigen”. Er verschijnt een Cloud-icoon
bij het programma als de cloud opname succesvol is ingesteld;
- Kinderslot kun je zelf instellen via de pagina die ik hierboven linkte. Behoudens voor Adult-zenders, hoef je dan nergens meer een pincode in te voeren (zet de restrictie op 18);
- Dit heb ik nog niet zo gelezen, maar is natuurlijk zeer zeker hinderlijk! Zou je hier een foto van kunnen maken, alsjeblieft?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.