Hallo,
Werd gisteren door T-Mobile een software update doorgevoerd? Gisteren, laat in de middag, wilde ik mijn tv aanzetten. Er bleek een probleem met de IATVbox. Deze lijkt in een opstart-loop te zitten. Het logo dat gepresenteerd wordt (ronde blauwe cirkels) zie ik nu voor het eerst: vandaar mijn vraag of er een update werd doorgevoerd. Ik zie linksbeneden in beeld de standaard formaliteiten (aanmelden, netwerk, klik etc) maar er verschijnt geen zender, daarvoor in de plaats begint de IATVbox weer met het opstartproces. Wat heb ik gedaan ter oplossing van het probleem? 1. eerst de IATVBox volledig losgekoppeld, 30 sec gewacht, inpluggen, herstart: geen succes. 2. in de meterkast de router uitgeschakeld, van het stroom gehaald, daarna de mediaconverter van stroom gehaald. Twee minuten gewacht en alles in omgekeerde volgorde weer aangekoppeld. Geen succes. 3. Vannacht de IATVbox los- en afgekoppeld gelaten. Vanmorgen weer aangekoppeld. Geen Succes. 4. Vanmorgen exercitie als bij 2 vermeld nogmaals doorgevoerd. Geen Succes.
Internet en telefonie werken verder probleemloos. Ik kan wel tv kijken op mobiel en tablet middels T Mobile app.
Samengevat: geen TV beeld. IATVbox blijft hangen in opstart-loop.
Graag advies.
Dank!
Beantwoord
Probleem Interactieve TV Box
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Welke T-Mobile modem heb je en ik denk dat de tv box niet rechtstreeks op de modem is aangesloten?
Kan je dat eens proberen en ook tv box op een internet poort indien dat eerst nog via een specifieke IPTV poort ging?
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.