Skip to main content
Beantwoord

CNN werkt niet via T-Mobile TV App en TV Anywhere > casten

  • 17 februari 2022
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Alle zenders via de T-Mobile TV App werken goed behalve CNN. Deze zender bevriest cq beeld staat stil. In de TV Anywhere app casten via Chrome Cast werkt ook niet voor CNN (andere zenders wel), beeld bevriest met een rond draaiende status indicator. Lijkt dus echt gelinieerd te zijn aan CNN. 

Ik heb een Samsung TV uit 2021. Stroom van Modem gehaald, TV app opnieuw geïnstalleerd maar vooralsnog helpt het niet. 

 

Graag advies. 

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemorgen @imnotsure, van harte welkom op de Community!

Het klopt dat CNN voor problemen zorgt in de TV Anywhere app en de T-Mobile TV-app, we zijn druk bezig met ons onderzoeksteam om dit te verhelpen zodat je weer normaal naar deze zender kunt kijken. Ik heb jammer genoeg nog geen tijdsindicatie voor je, maar ik beloof dat we er bovenop zitten. Bedankt voor je melding!

Dit topic zal geüpdatet worden zodra er meer info beschikbaar is.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

5 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2022

Goedemorgen @imnotsure, van harte welkom op de Community!

Het klopt dat CNN voor problemen zorgt in de TV Anywhere app en de T-Mobile TV-app, we zijn druk bezig met ons onderzoeksteam om dit te verhelpen zodat je weer normaal naar deze zender kunt kijken. Ik heb jammer genoeg nog geen tijdsindicatie voor je, maar ik beloof dat we er bovenop zitten. Bedankt voor je melding!

Dit topic zal geüpdatet worden zodra er meer info beschikbaar is.


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 19 februari 2022

Net even getest maar CNN werkt althans hier perfect het kan zijn dat het platform in combinatie met netwerk voor het issue zorgt?   hier WBA in combinatie met oude tv platform.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 19 februari 2022

@BeMu Thanks voor je bevestiging! Dat klopt inderdaad, zoals ook in de omschrijving hierboven staat: het probleem is enkel zichtbaar op T-Mobile TV in de T-Mobile TV-app en op TV Anywhere! 😉 


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 19 februari 2022

@Jason Sorry voor mijn fout,  ik had getest met TV app op een laptop en tevens met de app op de Iphone  maar op beide werkt het perfect.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 19 februari 2022

Helemaal geen sorry nodig, juist alleen maar superfijn dat je het bevestigt, dank daarvoor! 😁😁


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen