Mijn Amino zit via HDMI aangesloten op mijn receiver (Denon AVX-X3700H) en is ingesteld op “Dolby Digital (AC3)” maar het binnenkomende signaal van alle zenders is gewoon stereo. Ik zie in een topic van vorig jaar dat Stereo en AC3 omgewisseld waren in de software (ik mag hopen dat dat inmiddels is opgelost), maar ook wisselen naar stereo lijkt niets uit te maken. Voorheen had ik Ziggo en daar worden er vrij veel zenders in DD doorgegeven, ik ging er eigenlijk van uit dat dat bij T-Mobile ook zo zou zijn, zeker aangezien de instelling in de software daarvoor wordt aangeboden. Ik zie ook in andere topics dat er een keer is teruggewisseld naar een oudere Amino box die nog WEL een losse digitale audio output had en dat leek toen ook een probleem op te lossen.
Mijn vragen:
- Ondersteunt T-Mobile Dolby Digital?
- Is er ergens te vinden welke zenders DD doorgeven? Er is sowieso verdacht weinig over te vinden merk ik.
- Ondersteunt mijn Amino-box ook DD over HDMI (want deze heeft geen losse digitale audio output)?
- Is de software inmiddels gerepareerd, zodat stereo en AC3 niet meer gewisseld zijn?
- Zou ik iets verkeerd gedaan kunnen hebben?
Alvast bedankt!