Skip to main content
Beantwoord

ik heb slecht blokkerig beeld op mn tv

• 19 december 2021
  • 8 reacties
  • 81 Bekeken

Op beide tv slecht beeld, blokkerig en wazig en af en toe goed.

Heb alle stappen gedaan van stekkers eruit en erin maar het helpt niet.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Rien. Monique 

Zijn de tv boxen rechtstreeks aangesloten op het modem of via powerline adapters of een switch en werkt de WiFi en bedraad internet naar behoren?

De mediaconverter kan je ook eens herstarten indien het om glasvezel gaat.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21719 reacties
  • Antwoord
  • 19 december 2021

Hallo @Rien. Monique 

Zijn de tv boxen rechtstreeks aangesloten op het modem of via powerline adapters of een switch en werkt de WiFi en bedraad internet naar behoren?

De mediaconverter kan je ook eens herstarten indien het om glasvezel gaat.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 december 2021

Zijn met draad verbonden. Ik weet niet of ik  die mediaconverter heb herstart. Zal straks is kijken waar dat ding zit als ik thuis ben. 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21719 reacties
  • 19 december 2021

@Rien. Monique 

Hij is aangesloten op je glasvezelaansluitpunt en daaruit gaat een internetkabel naar de WAN poort van je modem 😉

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 19 december 2021

Die heb ik ook los gehad.

Zie dat er meer mensen last hebben

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 20 december 2021

Hoi @Rien. Monique,

Fijn dat je hier naar oplossingen zoekt, dit valt zeker te repareren! Het viel mij op dat je twee TV Boxen hebt, namelijk een met en een zonder harddiskrecorder. Het signaal van de TV Box met harddiskrecorder ziet er inderdaad niet lekker uit, alleen kan ik de andere TV Box niet vinden.

Kan je testen of het beeld hier wel goed op werkt? Heb je de TV Box met harddiskrecorder direct op het modem aangesloten of via een omweg, bijvoorbeeld via stroomadapters? Ik ben benieuwd hoe de situatie eruit ziet!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 december 2021

De tv boven deed heeft hetzelfde probleem. 

Ik had vanmorgen daar de stekker eruit gehaald om te kijken of het beeld dan beter was beneden.

Ben net thuis dus ga even kijken hoe het beeld nu is.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 december 2021

Maakt niks uit. Stekker zit er boven weer in.

Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 21 december 2021

Hi @Rien. Monique, top dat je hiermee bent gaan testen! Ik wilde gelijk weer jouw verbinding onder de loep nemen om dit issue zo snel mogelijk voor je te fixen. Ik zie dat onze monteursservice Guidion al is aangestuurd om dit issue te verhelpen en ik ben super blij om te zien dat jij inmiddels een afspraak hebt ingeschoten. Ik had gehoopt dat je eerder terechtkon, maar momenteel kampt Guidion met een gigantische drukte. Hopelijk kun jij het nieuwe jaar goed inluiden met perfect beeld na afloop van het monteursbezoek. Als jij ook nog andere vragen hebt tot die tijd, laat het dan zeker weten. Ik help je met alle liefde verder! 😁

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen