Vandaag wederom weer contact gehad met T-Mobile. Afgelopen woensdag nieuwe devices gekregen. Nadat we onze glasvezelupgrade zouden hebben werden we eerst 's morgens er al uit gegooid, de oude verbinding was al opgeheven terwijl we 's middags een monteur op bezoek zouden krijgen. Monteur op bezoek gehad en die concludeerde dat er geen licht op de glasvezel zat. Hij zou het opschalen naar de KPN…. Hugh ik doe zaken met T-Mobile niet met de KPN… Maar goed… De monteur van de KPN kwam tegen de avond langs…. En er zat licht op de vezel… Dus we hebben weer internet…. Ja meer ook niet.. Radio en TV werken niet.. Donderdag in de loop van de dag een mail gekregen dat het probleem opgelost zou zijn… Maar bij thuiskomst niet opgelost… Vervolgens maar weer eens gebeld na een uur eindelijk iemand aan de lijn gekregen… Een bereidwillige dame aan de telefoon gehad en die gaf aan dat het niet goed geconfigureerd was.. Dus die zou actie ondernemen… Maar goed ze is vrijdags altijd vrij dus de melding werd niet door gezet. Dus het hele weekend geen radio of televisie. Dus hopende dat het vandaag dan eens opgepakt zou worden… Vandaag bij thuiskomst gelijk even gaan kijken.. Dus nog steeds niet… Weer gelijk gaan bellen… De meeste lompe boer aan de telefoon gehad en die geeft aan dat ik binnen 24 gebeld ga worden door de KPN.. Hugh weer de KPN… Meneer kan niet met 100% zeggen dat dit ook daadwerkelijk gebeurd. Ik ga er vanuit dat hier ook iets mee gedaan wordt. Klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken… We wachten morgen af en anders gaan we maar rechtstreeks naar de KPN. Misschien zijn ze daar iets sneller met reageren… Wat een enorme BUT tent de hele T-Mobile gebeuren.. Ze houden je gewoon voor het lapje…
Zeer slechte service
Beste antwoord door Lisa
Hi
Mijn collega is gelijk mee gaan kijken, want ik gaf aan dat jij al te veel hebt moeten afwachten. Wij willen allereerst adviseren om over te gaan naar het nieuwe tv platform, aangezien het nieuwe tv platform veel problemen oplost. Graag som ik de volgende voorwaarden voor je op:
Omdat jij in het bezit bent van een Entone Kamai en Amulet 510 TV Box, dienen deze eerst omgewisseld te worden naar een Aria 610. Als jij akkoord gaat met de onderstaande punten, dan zet ik de TV Box swap alvast in werking. Zodra de nieuwe TV Boxen bij jou binnen zijn én up and running zijn, dan kan ik de migratie verder aanvragen en zal ook jij vanaf dat moment binnen twee weken van het nieuwe platform kunnen genieten. Hier komen de voorwaarden:
Weet dat de opnames op de huidige TV Box verloren zullen gaan en jij - totdat alles helemaal geregeld is - ook niet meer de mogelijkheid hebt tot opnemen. Jij kunt binnen twee weken gaan genieten van T-Mobile TV zodra ik dit voor jou heb aangevraagd. In jouw My T-Mobile Thuis kan jij na de migratie eenvoudig Cloud Opnemen toevoegen aan jouw abonnement, waar kosten van € 5,00 per maand aan zijn verbonden. Jij zult daarnaast zelf een SCART-verlengstuk aan moeten schaffen als de TV geen HDMI-aansluiting heeft. Na de overgang zul je geen Teletekst meer kunnen bekijken.
Ook ontvang jij een e-mail en SMS vlak voordat jij wordt overgezet naar het nieuwe platform én zul jij opnieuw moeten inloggen zodra jij bent overgezet. Tot zo ver alle belangrijke punten op een rijtje. Lees het nog even goed door en als jij na het lezen nog steeds denkt 'dit wil ik’, dan ga ik voor jou aan de slag!
Omdat ik de tv zo snel mogelijk werkend wil krijgen, wil ik aan je vragen om een zogenoemde powerflip uit te voeren. Dit doe je als volgt:
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Ook wil ik voorstellen om een ander LAN-poort op het modem te proberen voor de TV Boxen. Zou je hiermee aan de slag willen gaan en mij een korte terugkoppeling hiervan kunnen geven? Ik help je dan graag via deze weg verder, zodat jij niet telkens hoeft te bellen. Samen gaan we dit fixen! ❤
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.