Heb nog het oude systeem met linksonder het t-mobile logo. Sinds 2017 klant met een standaard abbo + espn pakket, huawei modem en sinds een week 2 nieuwe amino tvboxen.
De functie 'terug kijken' is een drama. Op een onhandige manier met de kleur en pijltjes toets je programma zoeken in de tvgids. Vaak krijg ik meteen een error dat er een fout is bij afspelen, maar soms ook pas als ik al half uur zit te kijken. Zo frustrerend elke x allemaal.
De tijdlijn vd tvgids klopt ook niet, ĂĄls terug kijken lukt mis ik zowat 10 min van het begin of het einde van het programma. Hij stopt dan en gaat weer terug naar de tv gids, ik moet t programma dan weer opnieuw terug zoeken en het daarna volgende programma opstarten om de laatste 10 min van m'n serie te kunnen afkijken.
Als ik sâavonds van radio naar tv schakel en dan de tvgids wil inzien dan zie ik de ochtendprogrammering op de tijd van inschakelen, de tijdlijn is als t ware stil blijven staan. Zo gaat t al een tijd, ook al met de oude entone tvboxen. Heb meerdere keren de modem en/of tvboxen gereset, alsook andere stappenplannen via forum, andere tv aangesloten maar zonder succes.
Uiteindelijk gebeld 27/9, bleek dat er nieuw tv systeem was waar ik niks van wist. Waarom word je als klant niet op de hoogte gehouden, heb een tv systeem wat alleen maar ergenis geeft. Nu ik zelf belde kon t meteen aangevraagd worden, zou alvast 2 nieuwe tvboxen + bediening krijgen. Systeem zou binnen 2 weken automatisch geactiveerd worden, dus nu nog oude platform. Maar fijn vooruitzicht, eindelijk geen ergenis meer. Apparatuur ontvangen, maar kreeg tvbox boven steeds niet geregistreerd, melding mislukt of niet toegestaan. Inmiddels gisteren 9 okt mail vd technische dienst met stappenplan. Hoera t werkt...
Tvbox beneden was wel al meteen goed geregistreerd, maar terug kijken en begin gemist kan nu sinds paar dagen helemĂĄĂĄl niet meer, op geen enkele zender of tijd. Dus weer reset stappenplan zonder succes, en tvbox boven doet ook weer raar. Geen beeld en geluid, tv gids is oproepbaar maar switchen naar zenders gaat niet. Balk onderin verschijnt via ok knop, maar bij switchen naar zenders krijg ik alleen zwart beeld en geen geluid.
Ben met nieuwe tvboxen nog slechter af.
Hoe en wanneer gaat alles waar ik voor betaal werken zoals t hoort?
Beantwoord
TV problemen
Beste antwoord door Cal van Odido
Hoi
Zo te zien heb je met een telefonische collega van mij de andere TV Box aan de praat gekregen waardoor je weer op beide TV Boxen kan kijk, erg fijn om te lezen!
Op dit moment ervaren meerdere klanten een probleem met Terugkijken. Onze excuses hiervoor, wij proberen deze functie zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.
Als laatste, de reden waarom je Entone 68 in beeld ziet verschijnen is omdat het model Aria van het merk Entone is. Oftewel, eigenlijk is de TV Box een Entone Aria.
Wij gaan voor je aan de slag en ik vermoed dat je spoedig onbezorgd kan genieten van ĂĄlle functies van ons TV platform!
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.