Cloud opnamen spelen niet goed af. Bij opnamen kijken via de tv box blijven het beeld en geluid steeds hangen. Het beeld verspringt en het geluid hapert. Idem bij kijken via de laptop. Bij sommige opnamen is het erger dan bij andere (kopen zonder kijken gaat meestal goed, swanenburg -serie- niet). Het is echt mega irritant! Op de app in de iphone spelen de opnamen van sommige series helemaal niet af.
We hebben na contact met de klantenservice de tv box al gereset, maar dat helpt niet. Op de telefoon staat de laatste versie van ios en heb daar ook de tv anywhere app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar veel opnamen doen het nog steeds niet.
Hoe kan dit worden opgelost?
cloud afspelen hapert
Beste antwoord door Lisa
Hi
Super dat je al aangeeft welke stappen er al zijn geprobeerd, al had ik natuurlijk gehoopt dat dit had geholpen. Graag wil ik voor de zekerheid ook checken hoe het zit met de opname capaciteit van Cloud Opnemen. Kun jij het volgende voor mij checken en hier terugkoppelen?
- Ga naar het menu van de TV Box > Account
- Mijn opname > Cloud Opnemen
- Onderin de pagina in het balkje zie je:
- Hoeveel verbruikt (Magenta kleur)
- Geplande opnames (Blauwe kleur)
- Beschikbaar (Witte kleur)
Als je bovenstaande informatie met mij kan delen, dan ga ik hier met mijn collega's van de technische dienst dieper induiken. Dankjewel alvast! 💪
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.