Skip to main content
Beantwoord

foutcode 632122

  • 15 september 2021
  • 2 reacties
  • 471 Bekeken

Sinds een aantal maanden krijg ik elke keer de foutcode 632122: Sessie verlopen. Log opnieuw in. Als ik via Google Chrome tv-anywhere kijk. Behoorlijk irritant als je net een spannende sportwedstrijd zit te kijken. 

Heb vorige week al telefonisch contact gehad met de klantenservice maar heb daar nog niets concreets over terug gezien dat er ook iets aan gedaan wordt. 

 

Ik gebruik zelf Google Chrome versie 93.0.4577.63 (is net geüpdate) 

Kan iemand mij vertellen waarom ik er elke keer uit wordt gegooid en hoe ik dit oplos. 

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Bart.Touwen, van harte welkom op de Community!

Top dat je het hier checkt, zo kunnen we de kennis van alle users gebruiken om je te helpen. Maak je gebruik van wifi of een bekabelde verbinding wanneer je TV Anywhere web gebruikt op de PC/laptop? Ervaar je die foutmelding overigens ook wanneer je inlogt op andere apparaten? Misschien een vrij overbodige vraag, maar je bevindt je op het moment van streamen wel in de Europese Unie, toch?

Hoeveel internetsnelheid is er bekabeld beschikbaar wanneer je de webversie van TV Anywhere opent? Dit kun je checken aan de hand van een speedtest:

De handleiding is alleen voor een test op een laptop of computer.

  1. De computer bedraad aansluiten;
  2. De speedtest uitvoeren;
  3. Schermafdruk maken van de resultaten en opsturen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl;
  4. Het gaat dan om de screenshots:
    - Bureaublad met ‘ipconfig’ scherm
    - Bureaublad met ‘taakbeheer’ scherm
    - Webbrowser met resultaat snelheidstest

__SPEEDWIN__
__SPEEDMAC__

Laat het me weten als ik je verder kan helpen en probeer zeker de tip van @Waqqas uit! 😎

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21821 reacties
  • 15 september 2021

Hallo @Bart.Touwen 

Helpt het wissen van cookies/cache legen niet of misschien via een andere browser proberen?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 17 september 2021

Hoi @Bart.Touwen, van harte welkom op de Community!

Top dat je het hier checkt, zo kunnen we de kennis van alle users gebruiken om je te helpen. Maak je gebruik van wifi of een bekabelde verbinding wanneer je TV Anywhere web gebruikt op de PC/laptop? Ervaar je die foutmelding overigens ook wanneer je inlogt op andere apparaten? Misschien een vrij overbodige vraag, maar je bevindt je op het moment van streamen wel in de Europese Unie, toch?

Hoeveel internetsnelheid is er bekabeld beschikbaar wanneer je de webversie van TV Anywhere opent? Dit kun je checken aan de hand van een speedtest:

De handleiding is alleen voor een test op een laptop of computer.

  1. De computer bedraad aansluiten;
  2. De speedtest uitvoeren;
  3. Schermafdruk maken van de resultaten en opsturen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl;
  4. Het gaat dan om de screenshots:
    - Bureaublad met ‘ipconfig’ scherm
    - Bureaublad met ‘taakbeheer’ scherm
    - Webbrowser met resultaat snelheidstest

__SPEEDWIN__
__SPEEDMAC__

Laat het me weten als ik je verder kan helpen en probeer zeker de tip van @Waqqas uit! 😎


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen