Sinds mijn automatische update naar het vernieuwde T-Mobile TV loopt mijn Animo 610x box (te) vaak vast, meerdere keren per week, soms paar keer per dag.
Dit gebeurt vanuit Standby. De enige oplossing is van de stroom afhalen en wachten tot het opstartproces is afgerond. Erg hinderlijk!
De beste oplossing lijkt mij een nieuw type box, deze is al erg oud. Dan heb ik tenminste ook meteen de afstandbediening die beter past bij het vernieuwde T-Mobile TV,
Fijn dat je hulp inschakelt! Geen zorgen, je bent nog steeds uitgerust met een betrouwbare en recente TV Box. Dit probleem wordt namelijk veroorzaakt door bepaalde TVs, en hierom zou een nieuwe TV Box geen verschil maken. Ik ben blij dat ik je een erg adequate oplossing aan kan bieden doordat je zelf eenvoudig de TV Box in HDMI modus 2 of 4 te zetten. Dit kan je snel regelen door de volgende stappen in het menu van de TV Box te doorlopen:
Fijn dat je hulp inschakelt! Geen zorgen, je bent nog steeds uitgerust met een betrouwbare en recente TV Box. Dit probleem wordt namelijk veroorzaakt door bepaalde TVs, en hierom zou een nieuwe TV Box geen verschil maken. Ik ben blij dat ik je een erg adequate oplossing aan kan bieden doordat je zelf eenvoudig de TV Box in HDMI modus 2 of 4 te zetten. Dit kan je snel regelen door de volgende stappen in het menu van de TV Box te doorlopen:
Eerst stond HDMI modus op Standaard. Afgelopen week heb ik getest met modus 2 en modus 4, maar bij beide standen had ik nog vastloop problemen. Nu al 4 dagen met HDMI modus 3 geen problemen, dus houd ik die instelling maar aan. Mocht dit veranderen, dan kom ik er hier op terug.
Dat klinkt als muziek in mijn oren @kees88! Excuus, de TV Box hoort standaard op HDMI modus 3 te staan en daarom had ik deze als optie uitgesloten. In vrijwel alle gevallen hoort modus 3 het beste te werken en hierom verwacht ik ook dat je fluitend verder kan kijken naar ons mooie TV beeld.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.