Skip to main content
Beantwoord

Opnemen niet mogelijk


Kan het kloppen dat je bij meerdere zenders niet kan opnemen terwijl je er wel voor betaald? Ik ben net van kpn overgestapt en daar kon ik dezelfde zenders wel opnemen.â˜č Heb de aria 7xxx tv box

Beste antwoord door Anonymous

Lorenzotje schreef:

Ik kan dat helemaal niet selecteren in het zenderoverzicht, Daarbij komt ik betaal dus eigen voor jan lul aangezien ik het niet kan gebruiken zoals ik voorheen kon 😒😒

Welk menu heb je ?

Interactieve TV
T-Mobile TV

 

Als je Interactieve TV hebt, dan is er geen mogelijkheid tot Cloud opnemen en kun je sowieso niet opnemen. Als je T-Mobile TV hebt dan kun je bij de Filter kiezen voor Cloud Opnemen en zien bij welke zenders de opname functionaliteit aanwezig is.

 

Bekijk origineel

6 reacties

  • 0 reacties
  • 20 juli 2021
Lorenzotje schreef:

Kan het kloppen dat je bij meerdere zenders niet kan opnemen terwijl je er wel voor betaald? Ik ben net van kpn overgestapt en daar kon ik dezelfde zenders wel opnemen.â˜č Heb de aria 7xxx tv box

Dit kan kloppen.

Als je even kijkt naar de zenderoverzicht en op die pagina Cloud Opnemen selecteert, dan zie je alle zenders waarbij je zou moeten kunnen opnemen in de cloud.

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 20 juli 2021
Gerrit078 schreef:
Lorenzotje schreef:

Kan het kloppen dat je bij meerdere zenders niet kan opnemen terwijl je er wel voor betaald? Ik ben net van kpn overgestapt en daar kon ik dezelfde zenders wel opnemen.â˜č Heb de aria 7xxx tv box

Dit kan kloppen.

Als je even kijkt naar de zenderoverzicht en op die pagina Cloud Opnemen selecteert, dan zie je alle zenders waarbij je zou moeten kunnen opnemen in de cloud.

 

Ik kan dat helemaal niet selecteren in het zenderoverzicht, Daarbij komt ik betaal dus eigen voor jan lul aangezien ik het niet kan gebruiken zoals ik voorheen kon 😒😒


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8943 reacties
  • 21 juli 2021

Cloud opnemen is een vinkje dat je kan zetten en waarna de zenders daarvoor zichtbaar worden.

Opnemen in de cloud is een additionele dienst.  Had je die dienst al aangezet?

Cloud Opnemen aanzetten

Om Cloud Opnemen te gebruiken zet je het eerst aan in My T-Mobile Thuis. Voor € 5 per maand kun je al Cloud Opnemen. Na de eerste maand kun je de functie gewoon opzeggen. Je zit dus nergens aan vast.

 


  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 21 juli 2021
Lorenzotje schreef:

Ik kan dat helemaal niet selecteren in het zenderoverzicht, Daarbij komt ik betaal dus eigen voor jan lul aangezien ik het niet kan gebruiken zoals ik voorheen kon 😒😒

Welk menu heb je ?

Interactieve TV
T-Mobile TV

 

Als je Interactieve TV hebt, dan is er geen mogelijkheid tot Cloud opnemen en kun je sowieso niet opnemen. Als je T-Mobile TV hebt dan kun je bij de Filter kiezen voor Cloud Opnemen en zien bij welke zenders de opname functionaliteit aanwezig is.

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 maart 2025

Ik heb sinds een paar dagen zelfde probleem. 
kan ineens Grace niet meer opnemen en ook Responder niet. Bij ziggo wel ? Daar had iknooit problemen. Denk erover terug te gaan naar Ziggo. Als we massaal terugstappen naar oude provider trekt Odido z’ n keutel wel in.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 maart 2025
Peetschaap schreef:

Ik heb sinds een paar dagen zelfde probleem. 
kan ineens Grace niet meer opnemen en ook Responder niet. Bij ziggo wel ? Daar had iknooit problemen. Denk erover terug te gaan naar Ziggo. Als we massaal terugstappen naar oude provider trekt Odido z’ n keutel wel in.

Wij hebben precies hetzelfde probleem. Alleen series op npo 2  zijn opeens niet meer op te nemen : grace, steel town murders


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen