Skip to main content
Beantwoord

Zenders request

• is een Master Poster
  • 15 reacties

Hoi,

Ik kon nergens een topic vinden voor zenders request.

Een zender die ik mis is Love Nature die bij de concurrenten wel beschikbaar is.

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Xetec, bedankt voor jouw suggestie! Ik voeg deze toe aan de Wensen & Suggesties in ons speciale topic. 

Mocht je meer suggesties hebben, plaats ze zeker in het volgende topic: 

Media is niet beschikbaar

@BeMu Dat klopt als een bus, toch hebben we de afgelopen maanden vier nieuwe zenders toegevoegd aan ons pakket:

LOS Kabelkrant

Insight HD

MTV Live 

Shorts TV

Bekijk origineel

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 21 juni 2021

Het kan zijn dat de eigenaar van de zender alleen rechten heeft afgegeven voor KPN en Ziggo, en het heeft soms ook met rechten te maken, maar het meeste met geld:dollar: en het is nou eenmaal zo datals je niet genoeg wil geven je naast de …….. plast.

De uitbreiding van zenders bij T-Mobile is de laatste tijd niet bepaald hoog te noemen.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 22 juni 2021

Hoi @Xetec, bedankt voor jouw suggestie! Ik voeg deze toe aan de Wensen & Suggesties in ons speciale topic. 

Mocht je meer suggesties hebben, plaats ze zeker in het volgende topic: 

Media is niet beschikbaar

@BeMu Dat klopt als een bus, toch hebben we de afgelopen maanden vier nieuwe zenders toegevoegd aan ons pakket:

LOS Kabelkrant

Insight HD

MTV Live 

Shorts TV

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 september 2021

Hier ook een stem voor de zender Love Nature. 🙋🏼‍♀️

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 16 september 2021

Hoi @Mdejong, bedankt voor het delen van jouw stem! Love Nature zou een prachtige toevoeging zijn: hopelijk wordt deze zender spoedig aan het pakket toegevoegd! 😄👍

HereIsTom
Forum|alt.badge.img
  • Doet lekker mee
  • 514 reacties
  • 3 april 2024

Deze vraag is al 2 jaar geleden gesteld, maar helaas nog steeds geen Love Nature zender bij Odido?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 3 april 2024

Hi @HereIsTom, zou je dit als idee willen plaatsen bij onze Wensen & Suggestie's? Dan gaan we kijken of het mogelijk is om deze zender toe te voegen aan ons pakket!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen