Skip to main content
Beantwoord

TV anywhere geeft storing ("je kan deze content niet bekijken vanuit de huidige locatie, 632196)


  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Krijg foutmelding na inloggen, selecteren “op tv” en kiezen van zender. Ook na verwijderen cache. Na wegclicken foutmelding, zwart scherm op index pagina (https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html#/) en geen mogelijkheid om tv anywhere meer te gebruiken. Ook niet na starten nieuw browserscherm.

 

Beste antwoord door Flo25

Kan item niet (meer) bewerken.

Opgelost door zakelijke VPN uit te schakelen. Dit was voorheen geen issue dus lijkt iets veranderd te zijn. 

Bekijk origineel

8 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2021

Kan item niet (meer) bewerken.

Opgelost door zakelijke VPN uit te schakelen. Dit was voorheen geen issue dus lijkt iets veranderd te zijn. 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 18 juni 2021

Hi @Flo25, super om te horen dat dit issue weer is opgelost! Heel fijn dat het jou zelf is gelukt om dit probleem te verhelpen. Mocht jij hier weer problemen mee ervaren, trek dan nogmaals aan de bel. Dan zoek ik graag uit hoe dit kan. Voor nu wil ik jou een heel fijn weekend wensen! 😊


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 juni 2022

Krijg dezelfde melding. Probeer vanuit Engeland tv anywhere te kijken. Anywhere but not in the UK?


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1816 reacties
  • 11 juni 2022

@Jan d D TV Anywhere werkt alleen binnen de EU. Daar maakt het VK geen deel meer van uit.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 juni 2022

Zoiets dacht ik al. Dank voor je snelle reactie...!


  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 13 september 2022

Krijg deze melding ook ineens. Kijk al niet zo vaak televisie maar het zou wel fijn zijn dat als je eens wilt kijken dat het ook werkt. Laptop en telefoon, beidde niets. Zit een VPN tussen maar heeft er altijd normaal mee gewerkt. Zou fijn zijn als het werkt.


  • 0 reacties
  • 14 september 2022
Odiug schreef:

Krijg deze melding ook ineens. Kijk al niet zo vaak televisie maar het zou wel fijn zijn dat als je eens wilt kijken dat het ook werkt. Laptop en telefoon, beidde niets. Zit een VPN tussen maar heeft er altijd normaal mee gewerkt. Zou fijn zijn als het werkt.

Ik had hetzelfde probleem, ziet er naar uit dat ze zijn begonnen met het blokkeren van VPN diensten icm met T-Mobile TV. @Lisa Klopt dit toevallig? 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 14 september 2022

Hi @Odiug en @TechRacing93, zojuist heb ik in het onderstaande topic meer duidelijkheid hierover gegeven:

Media is niet beschikbaar

Door de VPN uit te schakelen, lukt het om zonder problemen TV Anywhere te kijken! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen