Skip to main content
Beantwoord

Storing internet en tv?

Zojuist bleef het beeld hangen, geen wifi meer. Alles gereset, geeft geen herstel. Tvbox geeft een melding dat de utp-kabel in de verkeerde poort zit. We hebben voor de freeze niks veranderd..🤔

Wie o wie heeft hier een oplossing voor?

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Nijland87, ik vermoed net als @TAVL dat de box in een verkeerde LAN-poort zit achterop het modem, of dat de poort zelf niet meer goed functioneert.

Zou je eens willen proberen om de box op poort drie of vier aan te sluiten, alsjeblieft?

P.s. ik zie dat het Internet in ieder geval weer werkt sinds eergisteren: onze technische dienst heeft daarom het ticket afgemeld. Strookt dit met jouw bevindingen? Ben je inderdaad weer helemaal online?

Alvast bedankt voor je medewerking, we gaan dit oplossen!

Bekijk origineel

4 reacties

TAVL
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Superuser
  • 2140 reacties
  • 28 mei 2021

Heb je de UTP kabel al eens op een andere poort op de router gezet? Daarmee kan uitgesloten worden of de routerpoort defect is geraakt.

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 2 juni 2021

Hoi @Nijland87, ik vermoed net als @TAVL dat de box in een verkeerde LAN-poort zit achterop het modem, of dat de poort zelf niet meer goed functioneert.

Zou je eens willen proberen om de box op poort drie of vier aan te sluiten, alsjeblieft?

P.s. ik zie dat het Internet in ieder geval weer werkt sinds eergisteren: onze technische dienst heeft daarom het ticket afgemeld. Strookt dit met jouw bevindingen? Ben je inderdaad weer helemaal online?

Alvast bedankt voor je medewerking, we gaan dit oplossen!

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 15 augustus 2021

Hier in Almere ook een storing. Ons internet  en tv ligt eruit. Gelukkig doet het mobiele netwerk het wel. Alles gereset maar zegt dat er geen verbinding is.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21775 reacties
  • 15 augustus 2021

Hallo @Steentjes1967 

Er is een stroomstoring in de wijkcentrale waardoor momenteel alle providers eruit liggen, de storing staat helaas nog niet op de storingspagina.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen