Zojuist bleef het beeld hangen, geen wifi meer. Alles gereset, geeft geen herstel. Tvbox geeft een melding dat de utp-kabel in de verkeerde poort zit. We hebben voor de freeze niks veranderd..🤔
Wie o wie heeft hier een oplossing voor?
Zojuist bleef het beeld hangen, geen wifi meer. Alles gereset, geeft geen herstel. Tvbox geeft een melding dat de utp-kabel in de verkeerde poort zit. We hebben voor de freeze niks veranderd..🤔
Wie o wie heeft hier een oplossing voor?
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Zou je eens willen proberen om de box op poort drie of vier aan te sluiten, alsjeblieft?
P.s. ik zie dat het Internet in ieder geval weer werkt sinds eergisteren: onze technische dienst heeft daarom het ticket afgemeld. Strookt dit met jouw bevindingen? Ben je inderdaad weer helemaal online?
Alvast bedankt voor je medewerking, we gaan dit oplossen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.