Hi allemaal, super goed dat jullie hier alle problemen bundelen! Wij hebben hier testvoorbeelden voor nodig, zodat dit uitgebreid onderzocht kan worden. Ik wil dan ook heel graag het volgende aan jullie vragen. Kunnen jullie mij voorzien van de volgende informatie?
- Voor degene die dit nog niet hebben aangegeven: Vanaf wanneer (de datum) zijn de problemen bij jullie begonnen?
- Welke exacte issues speelden er toen af? (lijstje van de zenders die zwart beeld aangeven)
Voor nu wil ik ook heel graag de volgende opties meegeven, die hopelijk al direct het probleem van het zwarte beeld verhelpen.
- Willen jullie checken of de TV Box(en) aan staan?
- Wanneer jullie op de knop 'Menu' of 'Gids' drukken, wordt deze dan zichtbaar? Als dit niet zichtbaar wordt, dan wil ik adviseren om de ingangskanalen van de TV te wisselen met de afstandsbediening.
- Als jullie de bovenstaande opties hebben geprobeerd, dan wil ik voorstellen om een zogenoemde powerflip uit te voeren. Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Ik hoor heel graag of dit mogelijk al de oplossing voor iemand heeft geboden. Ook zie ik graag de informatie tegemoet, zodat dit verder onderzocht kan worden. Wanneer er nog andere vragen zijn, stel die dan gerust. Ik ga dit laten uitzoeken! 💪