Skip to main content
Beantwoord

kan niet opnemen


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

ik kan nergens opneem functie aanzetten of cloudopnemen.

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Dannyvl.x, we spraken elkaar al in het andere topic waar @Waqqas je mee adviseerde, dus ik kom alleen je topic binnenvallen om aan te geven dat we dit topic sluiten! 😉

Media is niet beschikbaar

 

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 2 mei 2021

Hallo @Dannyvl.x 

Je zit dan waarschijnlijk nog op het oude tv platform?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 mei 2021

@Waqqas dat kan maar zo vorige week woensdag had ik tmobile gebeld en meneer vertelde dat hij iets moest update voor mij en hij zal dat doorzetten.

Maar tot nu toe heb ik nog niks kunnen opnemen

Ik kan ook nergens in mijn interactieve tv abonnement iets vinden over programma's opnemen.

Wat kan ik nu het beste doen?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 2 mei 2021

@Dannyvl.x 

In dit topic kan @Jason je overzetten naar het nieuwe platform zo te lezen, plaats er gewoon een verzoek.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/interactieve-tv-naar-t-mobile-tv-330116/index3.html


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 3 mei 2021

Hoi @Dannyvl.x, we spraken elkaar al in het andere topic waar @Waqqas je mee adviseerde, dus ik kom alleen je topic binnenvallen om aan te geven dat we dit topic sluiten! 😉

Media is niet beschikbaar

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen