Skip to main content
Beantwoord

Gelezen op Totaal tv

Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties

https://www.totaaltv.nl/nieuws/geen-publiek-bij-eredivisie-distributeurs-mogen-espn-openzetten/

Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat ook T-Mobile hier gebruik van gaat maken:grin:

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @BeMu, het is aan providers om hierin de keuze te maken, dat is natuurlijk een flauw antwoord maar is wel de waarheid! 😊

Ik vraag meteen welke keuze T-Mobile hierin gemaakt heeft en kom er dan zo snel mogelijk op terug!

Bekijk origineel

4 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 30 april 2021

Hoi @BeMu, het is aan providers om hierin de keuze te maken, dat is natuurlijk een flauw antwoord maar is wel de waarheid! 😊

Ik vraag meteen welke keuze T-Mobile hierin gemaakt heeft en kom er dan zo snel mogelijk op terug!

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • 30 april 2021

UPDATE: ESPN wordt vooralsnog niet opengezet.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 1 mei 2021

@BeMu @Jason  Ajax-FC-Emmen is morgen wel te bekijken. Altijd weer die….. Ajax 🤬

Kanaal 150 ESPN1 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat klopt @CrisTien: ESPN kanaal 1 (zender 150) zit bij ons gratis in het basispakket! Gefeliciteerd aan de Ajacieden onder ons - volgend jaar doen wij het hopelijk beter! 😉👍

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen