Ik zie duidelijk kwaliteit verschil tussen Veronica op t-mobile tv ontvanger en zowel op de tv anywhere op de apple tv. Bij Nlziet is de kwaliteit van Veronica hoger 1080p
Op de appletv en dan de tv anywhere appkan je bij Veronica ook max 1080 kiezen ipv 1080P
Bij andere zenders (rtl of sbs) kan je wel 1080P kiezen.
Is dit een fout of wordt er geen hogere kwaliteit aangeleverd?
update: nu een week verder kan je wel 1080p kiezen.
Beste antwoord door Lisa
Hi @pvdh14, scherp opgemerkt! Dankjewel voor jouw toelichting en extra update! Fijn om te horen dat jij nu ook voor 1080p kunt kiezen. Graag wil ik er wel bij vermelden dat dit geen fout is, maar dat wij enkel leveren op 1080i. De resolutie wordt dan ook nooit op 1080p aangeleverd, maar jij kunt toevallig met de TV Boxen die jij in jouw bezit hebt wel deze optie kiezen. Is dit helemaal duidelijk voor jou? Laat het vooral weten als jij nog andere vragen hebt, want ik help je graag! 💪
Hi @pvdh14, scherp opgemerkt! Dankjewel voor jouw toelichting en extra update! Fijn om te horen dat jij nu ook voor 1080p kunt kiezen. Graag wil ik er wel bij vermelden dat dit geen fout is, maar dat wij enkel leveren op 1080i. De resolutie wordt dan ook nooit op 1080p aangeleverd, maar jij kunt toevallig met de TV Boxen die jij in jouw bezit hebt wel deze optie kiezen. Is dit helemaal duidelijk voor jou? Laat het vooral weten als jij nog andere vragen hebt, want ik help je graag! 💪
Hi @pvdh14, hele terechte opmerking van je! Zojuist heb ik in het onderstaande topic een uitgebreide reactie gegeven:
Er werd hier verkeerde informatie doorgespeeld. Ik raad jou dan ook om jouw resolutie als volgt in te stellen: 1080i op 50Hz. Dit is de ideale resolutie voor onze TV stream. Ik hoop dat mijn reactie in het andere topic helemaal helder voor jou is. Zo niet, schroom dan niet om aan de bel te trekken! 😊
@Lisa 👍 Dan is het (lijkt mij) nu duidelijk en het verklaard ook gelijk dan als je de tv box naar fabrieksinstellingen zet deze standaard op 1080i komt te staan. Bedankt voor de uitleg!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.