Hallo, wij hebben sinds gisteren T-Mobile internet+TV via glasvezel. Alles werkt prima op 1 ding na. Telkens als ik de TV Box met de afstandsbediening in stand-by zet (lampje wordt rood) en na enkele minuten hem weer aan zet (lampje wordt blauw), dan verschijnt een sneeuw beeld, soms afgewisseld met een zwart beeld. De afstandsbediening reageert niet meer, zelfs de menu toets heeft geen effect. Alleen stand-by doet het nog, maar aan zetten leidt weer tot het sneeuw - afgewisseld met zwart - beeld. De TV Box van de stroom halen en na 10 sec weer de stroom insteken lijkt de enige remedie om weer tv beeld te krijgen. Na de herstart werkt alles weer goed, totdat hij weer in stand-by gezet wordt, dan ontstaat hetzelfde probleem weer. Alleen als je hem meteen (na < 10 sec) weer uit stand-by haalt blijft hij het doen. Ik heb alle stappen geprobeerd, ook de modem reset en de internet kabel eruit, precies volgens het stappenplan. Maar het enige dat werkt is de herstart van de TV Box. Is voor dit probleem een oplossing? Groeten, Paul
Beantwoord
TV Box moet na standby telkens herstart worden
Beste antwoord door pp68
Het werkt nu goed bij ons :). Vanmorgen verscheen meteen beeld na aanzetten van de tv en tv box.
De hdmi in het tv menu op Optimaal zetten is de oplossing. Dit hangt samen met de Resolution instelling van de tv box. Die stond al op 1080p50.
Volgens mij moet dit matchen met de hdmi instelling van de tv anders verloopt de hdmi handshake niet goed en krijg je een sneeuw of zwart beeld na aanzetten na standby.
Het beeld is echt haarscherp, een grote verbetering t.o v. onze vorige provider.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.