Goedemiddag, nu wil ik het hier eens proberen aan de telefoon kom ik helaas niet verder in een oplossing. Zij willen graag helpen maar ik kom niet verder. Wellicht dat iemand hier me kan informeren.
Mijn probleem is al twee maanden, na een uur kijken, blokken in beeld.
Het modem en de tv kastjes zijn vervangen, helaas zonder resultaat. Heb IPTV aansluiting 3 en 4 op verzoek gewisseld geen verbetering. In mijn laatste gesprek zegt men mij dat er twee apparaten in mijn netwerk zitten die de problemen veroorzaken? De eerste is mijn NAS met een vast IP en die doet alles naar wens en heeft de laatste firmware. De ander kan ik niet traceren in mijn netwerk maar ik vermoed een printer die ook gewoon normaal functioneert. Ook vast ip adres. Nu had ik een splitter van de meterkast naar de tv, ik maakte van 1 kabel zeg maar twee kabels, zodat mijn tv ook op de kabel zat om te internetten. T-Mobile heeft nu een switch gestuurd maar kon mij niet precies zeggen waarvoor ik deze moest toepassen. Echt ze doen hun best maar ik loop nu vast. Eerst zeiden ze dat KPN de glasvezel moest nakijken, tevens dus tv kastjes vernieuwd, daarna het modem. Mijn probleem met die blokken blijft. Nu is er niets meer van de KPN te lezen in de geschiedenis en heb ik twee items in mijn netwerk die storen, toevallig ook twee statische adressen. zoals gezegd 1 NAS en de ander kan ik niet terug vinden. Is iemand bekend met dit probleem of kan iemand mij helpen dit op te lossen? Heb nu de splitter weg gehaald tv draadloos en tv kastje op port 4. meer niet maar nog steeds de blokken. Nu al twee maanden aan het rommelen en ik wil het graag opgelost hebben. Is echt irritant. En iedere keer eerst 20 - 30 min. in de wacht is ook niet leuk.
Hoor graag van iemand aub.
Duco
PS op modem geen fouten in de logboeken.