Leuk dat je ook zo'n sportfanaat bent! Ik had je ook een graag een ander antwoord gegeven, maar op dit moment hebben wij niet de licenties weten te bemachtigen om op de Ziggo Sport Totaal kanalen cloud opnemen aan te bieden. Daartegen ben ik wel erg blij dat wij Terug Kijken, Begin Gemist, én Verder Kijken aanbieden op de Ziggo Sport Totaal kanalen (alle 3 bevatten een hyperlink naar een aparte pagina). Hierdoor blijf je sowieso up-to-date als je de wedstrijden binnen 7 dagen terugkijkt!
Nee, m.i. is die er niet in sommige gevallen zoals bij diverse Duitse zenders zijn er voor de providers geen rechten of licenties om in de cloud op te nemen, in het geval van Ziggo sport gaat dat volgens mij niet op aangezien men bij KPN Ziggo sport wel in de cloud kan opnemen en de prijs net als bij KPN 15€ per maand is.
Leuk dat je ook zo'n sportfanaat bent! Ik had je ook een graag een ander antwoord gegeven, maar op dit moment hebben wij niet de licenties weten te bemachtigen om op de Ziggo Sport Totaal kanalen cloud opnemen aan te bieden. Daartegen ben ik wel erg blij dat wij Terug Kijken, Begin Gemist, én Verder Kijken aanbieden op de Ziggo Sport Totaal kanalen (alle 3 bevatten een hyperlink naar een aparte pagina). Hierdoor blijf je sowieso up-to-date als je de wedstrijden binnen 7 dagen terugkijkt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.