Nu T-mobile vernieuwd is hebben wij geen teletekst meer. TV box al van de stroom gehad en de modem ook maar dat helpt niet.
Geen teletekst meer na upgrade T-Mobile TV
Beste antwoord door Hans-Juriën
Fijn dat u nostalgisch wordt van teletekst. Het is gewoon een achteruitgang. Bovendien worden doven en slechthorenden door t-mobile vies in de kou gezet ! Wat mij betreft mag de update van vorige week teruggedraaid worden. Ik was zeer tevreden over het tv-aanbod. Nu niet meer. Helaas heb ik nog een contract tot juni 2101, is een (ongewenste) update reden om zonder kosten te kunnen opzeggen ?
Ondersteuning van dovenondertiteling werkt nu anders. We gebruiken op glasvezel nu geen teletekst meer, maar het ‘ondertiteling signaal’ dat onderdeel is van het tv-signaal. De dovenondertiteling is in te stellen via ACCOUNT > Instellingen > Audio & Ondertiteling. Wanneer u dit instelt, werkt dit automatisch op alle zenders die dovenondertiteling aanbieden. Laat u even weten of dit werkt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.