Beste T-mobile,
In begin mei zijn wij overstapt naar jullie provider, wij hebben op dit moment internet en tv fast. Bij de overstap naar jullie hebben wij veel providers vergeleken. Op jullie website staat vermeld dat het opnemen van programma’s in het pakket zit. Bij het ontvangen van de tv kastjes kregen wij de melding dat de tv boxen met hard disk tijdelijk niet leverbaar zijn maar dat er een oplossing word gezocht. Wij hebben nu dus 2 tv kastjes zonder opname functie, wel kregen wij de afstandbedieningen met opname functie.
Eergisteren ontvingen wij een mail dat jullie over zijn gegaan naar het opnemen via een cloud, maar tot onze verbazing moet je hier 5 euro extra voor betalen. De reden van de overstap naar jullie was onder andere het opnemen binnen dit pakket, en nu moeten wij ineens extra betalen hiervoor gaan betalen?
Zojuist met de klantenservice gesproken, zij was erg verbaast dat dit dus nog steeds op jullie website staat vermeld. Zij kon mij niet verder helpen en bood geen oplossing aan, behalve het nemen van een cloud abonnement van 5 euro. Ik kon eventueel wel het contract kosteloos opzeggen onder het mom van verkeerde informatie dat ik heb ontvangen.
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/gebruiken/opnemen-pauzeren
Wat klopt hier niet? Heb ik dan afgelopen maanden teveel betaald omdat het in het pakket zou zitten maar ik het uiteindelijk niet heb gekregen? Ik heb gekozen voor interactieve tv, zie eerste screenshot, en daarbij komt de opname functie nog steeds in beeld? Ook heb ik een afstandsbediening met opname knop ontvangen en betaal ik voor interactieve tv, niet zo gek toch dat de nieuwe klant er van uit gaat dat het in het pakket inbegrepen zit?
Het zou jullie sieren om de mensen die al klant zijn en nog geen tv box met harddisk hebben ontvangen, gratis de cloud aan te bieden, dan is het namelijk een oplossing!!!
Ik ga mij nog even verdiepen in andere providers want ik voel me flink verkeerd geĂŻnformeerd.
MVG ontevreden klant