Skip to main content
Beantwoord

Begin gemist stopt bij einde programma


  • is een Master Poster
  • 19 reacties

Ik lees dat er een oplossing is gevonden voor dit probleem, maar bij ons  bestaat het probleem nog steeds. Wat moet ik doen om het bij ons ook opgelost te krijgen?

Als ik dus vegin gemist start stopt ie ineens als het programma live beëindigt.

Beste antwoord door Seccie

Hoi @Dddbmt,

Zou je eens kunnen proberen om TV Box even van de stroom af  te halen en deze daarna opnieuw aan te sluiten? We horen graag van je of je de storing verholpen is, of juist nog niet.

Voor nu wens ik je alvast een fijn Pinkster weekend! :pray_tone2:

Bekijk origineel

3 reacties

Seccie
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-Superuser
  • 1176 reacties
  • Antwoord
  • 30 mei 2020

Hoi @Dddbmt,

Zou je eens kunnen proberen om TV Box even van de stroom af  te halen en deze daarna opnieuw aan te sluiten? We horen graag van je of je de storing verholpen is, of juist nog niet.

Voor nu wens ik je alvast een fijn Pinkster weekend! :pray_tone2:


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 3 augustus 2020

Helaas, na twee maanden werkt begin gemist niet goed als je tijdens het programma vanaf het begin gaat kijken. Zojuist het Journaal. Een paar minuten voor het slit bevriest het scherm ren gaf het scherm een ERR melding.

Of moet ik telkens een herstart geven zoals hierboven aangegeven?


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 5 augustus 2020

Hey @Dddbmt,

Een herstart van je TV Box lost veelal dit soort problemen op. Mocht het probleem toch vaker terugkeren dan kunnen we je TV Box ook van een grondige fabrieksreset voorzien. Let wel op dat daarmee ook alle opnames komen te vervallen. Heeft de herstart nu geholpen? :relaxed:


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen