Skip to main content
Beantwoord

Extra zenders


  • is een Master Poster
  • 16 reacties

Ik heb afgelopen donderdag mijn abonnement aangepast met 2 extra zenderpakketten. Administratief is het geregeld, ze staan onder mijn abonnement maar de zenders heb ik nog niet. Ik heb de boel al opnieuw opgestart maar dat helpt niet. Graag achter de schermen op "ok" klikken ;-) 

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Fr4nk, bedankt voor je medewerking en terugkoppeling en tegelijkertijd onze oprechte excuses dat het nu al twee weken duurt. Mijn collega heeft het doorgezet naar onze specialisten en zij zullen dit euvel gaan verhelpen. Normaliter is de verwerkingstijd bij de techneuten zo'n drie tot vijf werkdagen, maar momenteel loopt dit uit tot maximaal tien werkdagen. 
Dat is natuurlijk erg lang en zeker met een al wat langere wachttijd achter de rug, komt dit niet gelegen. De huidige omstandigheden en enorme drukte, inclusief aangescherpte veiligheidsprotocollen, zorgen ervoor dat de stapel tickets oploopt. Hierdoor ontstaat de langere verwerkingstijd. 

Ik weet zeker dat de specialisten met een oplossing komen. In de tussentijd: veel sterkte en een goede gezondheid toegewenst! 💪

Bekijk origineel

14 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 9 mei 2020

Ook even de mediaconverter en/of router herstart? Als de themapaketten in je Thuis account aan staan horen ze gewoon zichtbaar te zijn.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 10 mei 2020

Geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik denk dat ze ergens nog een vinkje moeten zetten. Ze staan aan in mijn thuis account.


Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 1823 reacties
  • 10 mei 2020

Normaal gesproken is het opnieuw opstarten van de mediabox voldoende via instellingen naar systeeminformatie en dan naar herstart settopbox.

Zo doe ik het altijd omdat ik nog wel eens wissel van pakket


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 11 mei 2020

Voor de leuk nog maar eens een keer alles opnieuw opgestart, maar geen extra zenders.


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 12 mei 2020

Hey @Fr4nk,

Blijkbaar hebben de zenders een extra zetje nodig! Ik heb dit zojuist gemeld bij onze techneuten en zij gaan de zenders op afstand activeren voor je. Zodra dit is uitgevoerd, ontvang je netjes een e-mail ter bevestiging. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 12 mei 2020

@Piotr 

 

Bedankt, Ik wacht het wel even af.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 mei 2020

Vandaag kon ik alles installeren maar nog heb ik mijn extra zenderpakket nog niet staat op in aanvraag wanneer krijg ik die me kleine mist Nickelodeon jr


Forum|alt.badge.img+16
  • Oud-Moderator
  • 619 reacties
  • 22 mei 2020

@loekysimba ook jouw aanvraag heeft een schopje gekregen, als het goed is moet je zenderpakket nu werken. Bedankt voor het laten weten! 😊


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 22 mei 2020

@Ginny_TM

 

Ik heb nog steeds niks hoor. Vorige week werd mij verteld dat er een storing was met het aanmaken en dat jullie er mee bezig zijn. Sorry wel erg lang zo :-(


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 22 mei 2020

@Fr4nk

Misschien nu even weer de mediaconverter en/of modem herstarten of misschien wilt het helpen om enkel de tv box uit te zetten, opstarten zonder netwerkkabel en pas inpluggen als erom gevraagd wordt.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 22 mei 2020

@Waqqas 

 

Bedankt voor de tip en het meedenken, maar nog steeds niet. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2020

Hoi @Fr4nk, bedankt voor je medewerking en terugkoppeling en tegelijkertijd onze oprechte excuses dat het nu al twee weken duurt. Mijn collega heeft het doorgezet naar onze specialisten en zij zullen dit euvel gaan verhelpen. Normaliter is de verwerkingstijd bij de techneuten zo'n drie tot vijf werkdagen, maar momenteel loopt dit uit tot maximaal tien werkdagen. 
Dat is natuurlijk erg lang en zeker met een al wat langere wachttijd achter de rug, komt dit niet gelegen. De huidige omstandigheden en enorme drukte, inclusief aangescherpte veiligheidsprotocollen, zorgen ervoor dat de stapel tickets oploopt. Hierdoor ontstaat de langere verwerkingstijd. 

Ik weet zeker dat de specialisten met een oplossing komen. In de tussentijd: veel sterkte en een goede gezondheid toegewenst! 💪


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 25 mei 2020

@Jason 

“Ik weet zeker dat de specialisten met een oplossing komen. In de tussentijd: veel sterkte en een goede gezondheid toegewenst! 💪”

Bedankt voor de update en dank voor bovenstaande. Jullie ook natuurlijk.

Het is dat ik mijn klantvoordeel op deze pakketten heb ingezet en het me daardoor ook niks kost. Maar daar hadden jullie vast wel wat op gevonden.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag @Fr4nk, heel graag gedaan natuurlijk! Mocht het zo zijn dat er administratief ook iets niet helemaal lekker zou lopen, dan hadden we daar absoluut een alternatief voor gevonden. Wellicht een vergoeding voor de desbetreffende TV-pakketten. 
Een prachtige dag toegewenst! 🌞


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen