Skip to main content
Beantwoord

pauzeren van npo1, 2, 3 en terugkijken werk niet meer


Sinds gisteren is het niet meer mogelijk om de NPO zenders te pauzeren eerder was dit Wel mogelijk.

ik heb geen recorder set top box. Dus de harde schijf kan niet volg zijn.

 

ik heb zowel de afstandsbediening alsook de settopbox gereset. Zonder resultaat. 
 

andere knoppen van de AB lijken het wel te doen.

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemiddag @Kees513, top dat je het aangeeft op de Community. Daar gaan we wat aan doen, samen komen we er wel uit! 😉

We hebben gisteren wat problemen gehad omtrent Begin Gemist en het registreren van de TV Box, maar daar lijkt dit issue los van te staan. Super trouwens dat je al proactief wat stappen ondernomen hebt, zo kunnen we de eventuele oorzaak nog sneller achterhalen. Zou je eens willen proberen het modem van de stroom te halen gedurende 20 seconden en deze vervolgens weer aan te sluiten (stekker eruit en erin steken)? Als dat niet werkt, kun je dan de gebruikersinterface van je box herstarten? Dit doe je via onderstaande methode:

 

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie

4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface


De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

Indien ook dit niet werkt, geef een seintje. Dan schiet ik je weer te hulp en gaan we naar een alternatieve oplossing zoeken!

Bekijk origineel

4 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • Antwoord
  • 8 mei 2020

Goedemiddag @Kees513, top dat je het aangeeft op de Community. Daar gaan we wat aan doen, samen komen we er wel uit! 😉

We hebben gisteren wat problemen gehad omtrent Begin Gemist en het registreren van de TV Box, maar daar lijkt dit issue los van te staan. Super trouwens dat je al proactief wat stappen ondernomen hebt, zo kunnen we de eventuele oorzaak nog sneller achterhalen. Zou je eens willen proberen het modem van de stroom te halen gedurende 20 seconden en deze vervolgens weer aan te sluiten (stekker eruit en erin steken)? Als dat niet werkt, kun je dan de gebruikersinterface van je box herstarten? Dit doe je via onderstaande methode:

 

1. Ga naar Menu
2. Klik op Instellingen
3. Klik op Systeeminformatie

4. Klik op Herstart
5. Klik op Herstart gebruikersinterface


De interface zal nu herstarten dit kan tot 2 minuten duren. 3 puntjes verschijnen linksboven in beeld.

Indien ook dit niet werkt, geef een seintje. Dan schiet ik je weer te hulp en gaan we naar een alternatieve oplossing zoeken!


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 8 mei 2020

Beste Jason,

 

dank voor je antwoord. Zoals ik in bericht al aangaf, heb ik deze stap al gedaan. Helaas zonder succes.


  • Auteur
  • Doet lekker mee
  • 4 reacties
  • 8 mei 2020

Hij doet  t spontaan weer :) 


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 11 mei 2020

Hey @Kees513,

Top om te horen! Heb je zelf nog een handeling verricht hiervoor? Of deed alles het weer op magische wijze? :relaxed:


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen