Skip to main content
Beantwoord

Uitzending Gemist en Begin Gemist Functies werken niet


Postcodegebied Baarn. Beide functies werken sinds gisteren niet meer en geven de foutmelding: “error er heeft zich een fout voorgedaan. Probeer het later opnieuw".

Dat opnieuw proberen heb al ettelijke malen uitgevoerd, zonder restultaat.

De voorgestelde “foefjes” uitgeprobeerd: stroom eraf, UTP kabel los, en dus weer gereset, maar geen effect.

Beste antwoord door Piotr

Voor sommige klanten is Begin Gemist momenteel inderdaad niet beschikbaar (er komt een foutmelding in beeld). We hebben dit in onderzoek en hopen op een snelle oplossing. In dit topic plaatsen we alle updates. Sorry voor het ongemak!

Bekijk origineel

5 reacties

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 6 mei 2020

Hi @Annajannigje

 

We hebben zojuist iets aangepast. Zou je de TV Box opnieuw willen opstarten en willen controleren of Begin Gemist nu weer naar behoren werkt? Fingers crossed!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 6 mei 2020

Dankjewel Sander,

Uitzending Gemist (programma terugkijken) doet 't weer.

Begin Gemist  lukt helaas nog niet


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 mei 2020

Bij mij, in Tilburg, werkt ook na het resetten het volgende niet:

  • terugkijken: content niet meer beschikbaar;
  • begin gemist: content niet meer beschikbaar
  • programmainformatie: detailinformatie niet beschikbaar

Dit bij een stuk of 10 kanalen die ik geprobeerd heb.

Overigens werkten de eerste twee punten gisteren ook al niet en kwam een deel wel beschikbaar na resetten. De ‘content niet meer beschikbaar” meldingen zie ik overigens de laatste tijd regelmatig.

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 6 mei 2020

In boven leeuwen werkt ook na het resetten het niet.

 


Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • Antwoord
  • 7 mei 2020

Voor sommige klanten is Begin Gemist momenteel inderdaad niet beschikbaar (er komt een foutmelding in beeld). We hebben dit in onderzoek en hopen op een snelle oplossing. In dit topic plaatsen we alle updates. Sorry voor het ongemak!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen